۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۷۲۹۸۵۴
امام جمعه نورآباد تأکید کرد؛

ضروت تلاش برای رفع مشکلات بیکاری و اقتصادی مردم

ضروت تلاش برای رفع مشکلات بیکاری و اقتصادی مردم
حجت الاسلام خانی بر ضروت تلاش برای رفع مشکلات بیکاری و اقتصادی مردم تأکید کرد و گفت: خدمت به مردم نیازمند روحیه جهادی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام محمدیوسف خانی، ظهر امروز در مراسم تأسیس بخشداری میربگ، خدمت به مردم را عبادت خواند و گفت: مسؤولان باید در جهت رفع مشکلات مردم و خدمت به آنها از فرصت ها و ظرفیت های موجود استفاده کنند.

امام جمعه نورآباد به مشکلات بیکاری، اقتصادی و معیشتی مردم اشاره کرد و افزود: راه حل رفع این مشکلات وحدت و همدلی و مدیریت جهادی و انقلابی است.

وی خاطرنشان کرد: مدیران و مسؤولان باید با تلاش جهادی و شبانه روزی به مردم خدمت کنند چراکه رفع این مشکلات در سایه همت جهادی و انقلابی برطرف می شود.

حجت الاسلام خانی بیان کرد: امروز محرومیت شهرستان دلفان خصوصاً بخش های کم برخوردار آن همچون بخش میربگ در توسعه، اشتغال شاخص محرومیت استان را در ردیف سومین استان کشور مشخص کرده است.

وی با بیان اینکه توسعه شهرستان فدای ناکارآمدی، سیاسی کاری و موازی کاری مدیران بی درد و از طرفی نبود روحیه مطالبه گری و نجابت مردم شده است، گفت: آمار و حجم سنگین از بیکاری جوانان و مهاجرت بیش ازحد و اتوبوسی کارگران در بخش میربگ شهرستان دلفان مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه شهرستان نورآباد بیان کرد: فرصتی برای کم کاری باقی نمانده است و مسئولان با همت جهادی باید عقب افتادگی ها را جبران کنند. 

وی تأکید کرد: خدمت به مردم وظیفه همه ما بوده و در عرصه خدمتگزاری باید بی منت اقدام کرد و برای رفع مشکلات مردم و جامعه تلاش شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات