۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۷۲۹۸۹۴
نماینده ولی فقیه در کاشان:

سفر رئیس جمهور ایران به چین خط بطلانی بر تئوری غرب بود

سفر رئیس جمهور ایران به چین خط بطلانی بر تئوری غرب بود
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی تأکید کرد که سفر رئیس جمهور ایران به چین خط بطلانی بر تئوری غرب بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در پنجمین جلسه ائمه جماعت مساجد با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی به شعار استقلال و آزادی عمل کرد، گفت: حضور رئیس جمهور در چین خط بطلانی بر تئوری غرب بود.

وی افزود: با وجود اینکه شرق بیش از ۷۰ سال مدعی بود دین افیون ملت‌ها است، اما امروز دعوت مرکز کمونیست جهان از رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور برای سفر به چین ثابت کرد دین افیون ملت‌ها نیست و این دعوت خط بطلانی برآن تئوری است.

نماینده ولی فقیه در کاشان هدف از انقلاب اسلامی ایجاد فضای معنویت دانست و با ابراز نارضایتی وضعیت حجاب در جامعه اسلامی ایران، اظهار داشت: توطئه دشمن برای به میدان آوردن بانوان کم حجاب توسط خود بانوان کم حجاب خنثی شد.

به گفته وی اگر امروز برخی برای ترویج بی حجابی در جامعه تلاش می‌کنند برای این است که جمهوری اسلامی ایران تئوری ۲۰۰ ساله غرب را که با حجاب نمی‌توان پیشرفت کرد زیر پا گذاشت و ثابت کرد با داشتن حجاب نیز می‌توان به عالی‌ترین درجات علمی رسید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و اقتدار است، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در پاسخ به تهدیدات آمریکا اعلام کرد اگر آمریکا دست از پا خط کند اسرائیل را که دوست دارد با خاک یکسان خواهیم کرد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات