۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۷۲۹۹۳۴

جهاد تبیین خادمیاران رضوی در آران و بیدگل

جهاد تبیین خادمیاران رضوی در آران و بیدگل
اصفهان - آذرباد از اجرای پویش «پنجشنبه‌های حسینی با شهدا» از طریق کانون خبر و فضای مجازی دفتر خدمت رضوی در آران و بیدگل خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، عباس آذرباد دبیر کانون‌های خدمت رضوی در آران و بیدگل پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: بخشی از زندگینامه و فرازی از وصیتنامه شهدا متناسب با وضعیت سیاسی اجتماعی روز همراه با نام و تصویر شهدا در قالب تولید آثار چند رسانه‌ای «عکس نوشته و کلیپ» در پویش «چهارشنبه‌های امام رضایی به نیابت از شهدا» تبیین شد.

وی افزود: به ابتکار کانون خبر و فضای مجازی دفتر خدمت رضوی در آران و بیدگل از ۲۷ بهمن سال گذشته تا ۲۷ بهمن، ۴۷ شهید انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، امنیت وطن و شهدای مدافع حرم به این پویش معرفی شدند.

آذرباد ادامه داد: پویش «چهارشنبه‌های امام رضایی به نیابت از شهدا» در فضای مجازی با هدف آشنایی بیشتر خادمیاران و یاوران رضوی با شهیدان انقلاب اسلامی و معرفی الگو‌های واقعی و عملی ایثار و شهادت به مردم به عنوان رسالت جهاد تبیین و خدمت فرهنگی اجتماعی کانون خبر و فضای مجازی اجرا شد.

به گفته وی معرفی شهدا و اهداف متعالی و انسان ساز آن‌ها تنها راه نجات و هدایت افراد اجتماع بویژه نسل جوان و نوجوان در این برهه حساس، خطیر و سرنوشت ساز تهاجم فرهنگی است.

به گفته وی با توجه به این فرمایش امام راحل که «این وصیتنامه‌ها انسان را می‌لرزاند و بیدار می‌کند» خواندن وصیتنامه شهدا برای مسیر زندگی فردی و اجتماعی انسان ساز، هدایتگر، روشنگر و بصیرت آفرین است.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی در آران و بیدگل با اشاره به این فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی که بزرگداشت شهدا برای آینده کشور حیاتی و ضروری استآ اظهار داشت: مساله شهید و ایثارگرى موتور حرکت جامعه است.

به گفته وی تبیین فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت است که انقلاب اسلامی و نظام اسلامی ایران را تاکنون در برابر همه توطئه‌های دشمنان حفظ کرده و در مسیر پیشرفت و تعالی قرار داده است.

آذرباد در ادامه از اجرای پویش «پنجشنبه‌های حسینی با شهدا» از طریق کانون خبر و فضای مجازی دفتر خدمت رضوی در آران و بیدگل خبر داد و گفت: خادمیاران این کانون تخصصی با تولید محتوای چند رسانه‌ای از بخشی از وصیتنامه هر شهید برخاسته از نهضت سرخ حسینی و مکتب حیات بخش عاشورا علاوه بر تبیین فرهنگ ایثار و شهادت، سبک زندگی علوی و سیره حسینی را در لوای پرچم سبز رضوی تبیین می‌کنند.

وی یادآور شد: خادمیاران کانون خبر و فضای مجازی در آران و بیدگل با تولید آثار گرافیکی و عکس نوشت در مناسبت‌های فرهنگی مذهبی ولادت و شهادت ائمه اطهار بصیرت افزایی و جهاد تبیین در حوزه امام شناسی و نبوت را نیز اجرا می‌کنند.

لازم به ذکر است، کانون تخصصی خبر و فضای مجازی دفتر خدمت رضوی در آران و بیدگل با حضور سه خادمیار در عرصه خبر و رسانه، فضای مجازی و گرافیک و یک یاور رضوی «عرصه خبر» تولید محتوا می‌کند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات