۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۷۳۰۰۷۴
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان:

ترویج امر به معروف و نهی از منکر نیازمند زیرساخت های فرهنگی است

ترویج امر به معروف و نهی از منکر نیازمند زیرساخت های فرهنگی است
حجت الاسلام مهدوی نیا با بیان اینکه فرهنگ سنگ بنا و اولویت همه امور است، گفت: ترویج امر به معروف و نهی از منکر نیازمند زیرساخت های فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام یونس مهدوی نیا، ظهر امروز در دیدار با شهردار خرم آباد که در  دفتر دبی رستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان برگزار شد، با بیان اینکه فرهنگ سنگ بنای و اولویت همه امور است، گفت: در نظام اسلامی باید همه برنامه ها با محوریت فرهنگ باشد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان افزود: یکی از مهم ترین شاخص ها برای پیشگیری از فرهنگ های غربی، فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است.

حجت الاسلام مهدوی نیا پوشش مناسب را از اولویت های فرهنگی خواند و گفت: ستاد امر به معروف در حوزه تقویت فرهنگ دینی و اسلامی تلاش می کنند.

حجت الاسلام مهدوی نیا به تحریم ستاد امر به معروف و نهی از منکر از سوی اتحادیه اروپا اشاره کرد و بیان داشت: این تحریم ها از سوی دشمن به دلیل کینه ای است که از اسلام ناب دارند.

وی اظهارکرد: امر به معروف و نهی از منکر محور تمدن اسلامی است و دشمنان این مهم را به خوبی درک کرده اند.

دبیر ستاد امربه معروف ونهی از منکر خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر خنثی کننده توطئه های دشمن، راه مقابله با آسیب ها و هجمه های فرهنگی و امری مهم برای ارتقای اخلاق و معنویت و نهادینه سازی ارزش ها است.

وی تصریح کرد: تبلیغ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نیازمند زیرساخت های فرهنگی، علمی، فضاسازی و رسانه ای است.

حجت الاسلام مهدوی نیا با اشاره به اینکه با بیان اینکه ویترین فضا سازی شهری در دست شهردار است، بیان کرد: انتظار می رود شهرداری و زیر مجموعه های شهرداری علاوه بر تقویت برنامه ها فرهنگی در راستای ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر همکاری داشته باشند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات