۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۷۳۰۱۳۳
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان:

امربه معروف و نهی از منکر در دانشگاه ها نهادینه شود

امربه معروف و نهی از منکر در دانشگاه ها نهادینه شود
حجت الاسلام مهدوی نیا بر ضرورت همکاری نهادها برای ترویج فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر تأکید کرد و گفت: راهکارهای برای ترویج این فرهنگ در دانشگاه ها ارائه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام یونس مهدوی نیا ، ظهر امروز در دیدار با مسؤول نهاد رهبری دانشگاه های لرستان، گفت: رهبر معظم انقلاب می فرمایند: امر به معروف و نهی از منکر یاد گرفتن است و امروز برای ترویج این فریضه باید تلاش کنید خوب یاد بگیریم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان به راهکارهای امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه ها اشاره کرد و افزود: همکاری نهادها در ترویج امربه معروف و نهی از منکر در جامعه ضروری است.

وی عنوان کرد: تشکیل ستاد یا شوراهای ویژه دانشجویی، ارائه مقاله و پایان نامه دانشجویی به سمت موضوع امر به معروف و نهی از منکر و طرح و پیشنهاد واحد درسی امر به معروف ‌و نهی از منکر در مباحث آموزشی از راهکارهایی برای ترویج و نهادینه سازی امر به معروف و نهی از منکر است.

حجت الاسلام مهدوی نیا خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات علمی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر، از دیگر مواردی است که در راستای ترویج این فرهنگ باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه در برنامه های آموزشی باید از توان مربیان توانمند بهره گرفت، گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر دوره های آموزشی را به صورت رایگان برای اقشار مختلف جامعه برگزار می کند.

حجت الاسلام مهدوی نیا با بیان اینکه با همکاری دانشگاه ها این دوره های آموزشی برای اساتید و کارکنان در قالب دوره های ضمن خدمت برگزار می شود، گفت: ظرفیت لازم جهت برگزاری این دوره های آموزشی برای دانشجویان فراهم است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات