۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۷۳۰۱۴۷
حجت الاسلام پاکدامن:

گفتمان تربیت نیروی مسجدی باید در کانون‌های مساجد تقویت شود

گفتمان تربیت نیروی مسجدی باید در کانون‌های مساجد تقویت شود
حجت‌الاسلام پاکدامن گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نقش تربیتی مهمی در پرورش نیروهای مسجدی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی،حجت‌الاسلام حبیب‌الله پاکدامن، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی، امروز در نشست رابطان کانون‌ها که با حضور رابطان کانون‌های مساجد شهرستان‌های اسفراین، بجنورد، گرمه و جاجرم، راز و جرگلان و مانه و سملقان برگزار شد، اظهار داشت: باید در راستای ارتقای فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی گام برداریم.

وی افزود: گفتمان ما در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، شبکه‌سازی و تربیت نیروی مسجدی و انقلابی است در این راستا ما باید فعالیت‌های این کانون‌ها را افزایش دهیم.

حجت‌الاسلام پاکدامن اضافه کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نقش تربیتی بسیار مهمی در پرورش نیروهای مسجدی، انقلابی و متعهد دارند به همین دلیل باید به‌گونه‌ای عمل کنند که بتوانند در این زمینه موفق‌تر عمل کنند.

وی ادامه داد: البته تربیت نیروی متعهد و مسجدی و انقلابی و شبکه‌سازی زمان‌بر است و نیازمند زمان بیشتری است اما درنهایت نتیجه‌ای که حاصل می‌شود بسیار مسرت‌بخش و سازنده می باشد.

حجت‌الاسلام پاکدامن تصریح کرد: امروز در جامعه مشکلات اقتصادی بیشتر به چشم می‌خورد و تمام تلاش‌ها معطوف به حل این مشکلات بوده، اما مشکلات فرهنگی و حل معضلات فرهنگی هم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: اهمیت موضوعات فرهنگی و حل مسائل و معضلات مربوط به آن به حدی است که یکی از مسائل مهم در رفع مشکلات همه حوزه‌ها ازجمله حوزه اقتصادی حل معضلات فرهنگی می‌تواند باشد.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی گفت: با توجه به اهمیت موضوعات فرهنگی در جامعه لازم است کانون‌های فرهنگی و هنری بیشتر به انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری بپردازند.

گفتنی است، این نشست، رابطان کانون‌های مساجد شهرستان‌ها به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در خصوص راهکارهای ارتباط‌گیری بیشتر با کانون‌ها و ترغیب کانون‌های زیرمجموعه رابطین به انجام فعالیت‌های مختلف فرهنگی و هنری پرداختند.

چگونگی توزیع بسته‌های همدلی و گوشت نذری اهدایی موسسه حضرت خدیجه سلام الله علیها قم و خیرین برنامه سمت خدا، پرسش و پاسخ و تبادل‌نظر در خصوص رویداد ملی فهما و روند ثبت فعالیت‌ها نیز از دیگر مسائل مطرح‌شده در این نشست به شمار می‌رود./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات