۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۷۳۰۲۳۲
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

جانبازان پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند

جانبازان پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند
حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری گفت: جانبازان با همه سختی‌های ناشی از جراحات وارده پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌ و از ارزش‌های آن دفاع می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی، امروز، هم‌زمان با خجسته سالروز ولادت قمر بنی‌هاشم حضرت ابالفضل‌العباس(ع) و روز جانباز، در دیدار و گفت‌وگو با خانواده جانبازان 70 درصد دوران دفاع مقدس علی‌اصغر صفر زاده، رضا عصمتی و علیرضا صادق زاده، اظهار داشت: آن چیزی که برای همه ما و همه جامعه مایه درس است توجه به این نکته است که جانبازان با همه سختی‌های ناشی از جراحات وارده همچنان پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و از ارزش‌های آن دفاع می‌کنند.

وی افزود: حتی تصور درد و رنج جانبازان که گاهی بعضی از این عزیزان سال‌های متمادی بر روی تخت و یا روی ویلچر نشسته‌اند بسیار سخت است و هرکسی تاب و تحمل آن را ندارد اما جانبازان عزیز با فروتنی این دردها را به جان خریده و همچنان پای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین نوری اضافه کرد: دیدار با جانبازان توفیق بزرگی است؛ چراکه این دیدارها باعث اعتلای روح و کسب معنویت می‌شود.

وی ادامه داد: شما جانبازان در روز قیامت در محضر حضرت ابالفضل‌العباس (ع) روسفید هستید و امیدواریم که ما هم بتوانیم با تأسی به حرکت ایثارگرانه شما در این مسیر قدم بگذاریم و راه شمارا ادامه دهیم.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین نوری تصریح کرد: امروز همه ما در برابر دین خدا، در برابر شهدا و جانبازان تکلیف سنگینی داریم و باید با پیروی از راه و روش این عزیزان بتوانیم به تکلیف خود به‌خوبی عمل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تکلیف مهم ما این است که هدفی که این عزیزان برای رسیدن به آن هدف وارد عرصه جهاد فی سبیل الله شدند و جانشان را کف دست گرفتند و در این راه تقدیم کردند را احیا کرده و در مسیر تداوم راه ایشان تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین نوری افزود: همه ما در مسیر تداوم راه جانبازان که جان خود را بر کف گرفته و برای دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن پای در میدان گذاشته‌اند وظیفه سنگینی داریم.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: در این مسیر مردم و مسؤولان هرکدام تکلیف مشخصی دارند که باید به‌درستی به آن عمل کنند تا شاید به این وسیله بتوانند ذره‌ای از زحمات این عزیزان را جبران کنند./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات