۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۶۷۰۰۷۵
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

مسؤولان برای رفع مشکلات و اجرای مطالبات مردم سرخط بیایند

مسؤولان برای رفع مشکلات و اجرای مطالبات مردم سرخط بیایند
خراسان شمالی - حجت‌الاسلام والمسلمین نوری گفت: مسؤولان و مدیران بخش‌های مختلف خراسان شمالی برای رفع مشکلات و برآورده کردن مطالبات مردم سرخط بیایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در حاشیه نشست شورای اداری استان که به‌منظور تکریم و معارفه نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بجنورد برگزار شد، بر همت و مجاهدت همگانی برای رسیدگی به امور محرومان و رفع مشکلات مناطق حاشیه‌ای تأکید کرد.

وی افزود: نماینده مقام معظم رهبری در استان تکلیف شرعی و قانونی دارد که برای رفع مشکلات مردم مناطق حاشیه شهرها و پاسخگویی به مطالبات مردمی همه مسؤولان و مدیران را سرخط بیاورد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری در ادامه با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در حکم انتصاب وی، اظهار کرد: ارتباط با همه اقشار مردم، تکریم خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران و غنی‌سازی خطبه‌های نماز جمعه سه توصیه مؤکد رهبر معظم انقلاب و سرلوحه فعالیت‌هایم در استان خواهد بود.

وی تصریح کرد: در این راستا تلاش می‌شود ارتباط با همه اقشار جامعه به‌ویژه اقشار محروم به‌صورت عادلانه باشد؛ به‌گونه‌ای که با همه اقشار ازجمله دانشجویان، بازاریان، اهالی مناطق حاشیه‌ای شهرها، روستاها و ... ارتباط مداومی داشته باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری با اشاره به تداوم بازدید از مناطق حاشیه شهرها و محروم استان به‌منظور بررسی و رفع مشکلات مردم این مناطق، اظهار کرد: پیش از انتصاب به این مسؤولیت نیز به‌طور مرتب به مناطق حاشیه شهر می‌رفتم؛ اما از اکنون این امر را به‌صورت جدی‌تر پیگیری می‌کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان اینکه اجازه نمی‌دهد در وقت نماز جلسه‌ای برگزار شود، افزود: نماز محور و ستون همه کارها محسوب می‌شود؛ ازاین‌رو تلاش می‌کنیم نماز جماعت را در همان مسجد امام خمینی (ره) اقامه کنیم و در غیر این صورت در حسینیه شهدای مصلای امام خمینی (ره) بجنورد نماز را به جماعت اقامه خواهیم کرد./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات