۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۷۳۰۲۵۱
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:

استفاده از ظرفیت نخبگان ایثارگر فرصتی برای رفع مشکلات آنها است

استفاده از ظرفیت نخبگان ایثارگر فرصتی برای رفع مشکلات آنها است
حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه نخبگان بازوی قوی علمی و مشاوره ای برای بنیاد شهید باشند، گفت: استفاده از ظرفیت نخبگان ایثارگر فرصتی برای رفع مشکلات جامعه ایثارگر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام هاشمی، بعد از ظهر امروز، در جلسه هم اندیشی با جمعی از نخبگان و دبیران تشکل های شاهد و ایثارگر گفت: حضور در جمع نخبگان شاهد و ایثارگر فرصتی برای تولید فکر و بهره مندی از زمینه های مختلف است.

مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگیی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با تأکید بر اینکه انتظار می رود نخبگان بازوی قوی علمی و مشاوره ای برای بنیاد شهید باشند، افزود: جریان نخبگانی قوی با حفظ چارچوب و قوانین راه اندازی می شود و این اقدام کمک بزرگی به رفع مشکلات ایثارگران است.

وی با اشاره به اینکه امسال در بنیاد لرستان پنج بار جلسه شورای ترویج با حضور استاندار برگزار شده است که در طول تاریخ بی نظیر بوده است، عنوان کرد: برای ادامه راه و هدف هایی که در راستای خدمت به جامعه ایثارگر در نظر داریم نیازمند فکر، اندیشه و کمک نخبگان هستیم.

حجت الاسلام هاشمی خاطرنشان کرد: خانه خلاق در دانشگاه راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه مسائل ایثارگران باید به کمک خود ایثارگران برطرف شود، گفت: استفاده از ظرفیت نخبگان در این زمینه می تواند نقش آفرین باشد.

حجت الاسلام هاشمی گفت: در راستای کمک و خدمت به جامعه ایثارگر باید چهره های علمی نخبگان استان استفاده شود.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات