۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰
کد خبر: ۷۳۰۲۸۰
یادداشت؛

تنها ویژگی مثبت فیلم"هوک" تصاویر زیبا از سیستان و بلوچستان بود

تنها ویژگی مثبت فیلم
تنها ویژگی مثبت فیلم هوک تصاویر زیبا از سیستان و بلوچستان بود که مخاطب را تشویق می‌کند تا سیستان و بلوچستان را از نزدیک ببیند.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، فیلم سینمایی «هوک» به کارگردانی حسین ریگی یکی از ضعیف ترین فیلم های جنشواره فجر امسال بود که توسط یک کارگردان کار اولی ساخته شده است.

کارگردان فیلم در نشست خبری این فیلم گفته بود که می خواستم تصویر زیبایی از سیستان و بلوچستان ارائه دهم و به نظر می رسد تنها کاری که کارگردان توانسته بود انجام دهد نمایش تصاویر زیبا از سیستان و بلوچستان بود و اگر فیلم مستندی از طبیعت این استان را  می ساخت به مراتب کار بهتری را شاهد بودیم.

تنها ویژگی مثبت فیلم

فیلم هوک سرشار از هندی بازی های سطحی و سخیف بود که چندین مرتبه از سطح سینمای هند پایین تر است و تلاشی که برای قهرمان پروری در این فیلم شده ناموفق می باشد.

حفره های داستانی، روابط علی معلولی ناقص، اتفاق افتادن همه چیز در حادثه، ورود و خروج شخصیت ها بدون هیچ پرداختی، دیالوگ های شعاری نابجا و غیر دقیق از نقاط ضعف این فیلم بود.

بازیگرهای مانند امیر جعفری و علی اوسی‌وند و رؤیا تیموریان که بازیگرهای خوبی اند در این فیلم بسیار بد بازی می کنند.

نوع پوشش  و لهجه در این فیلم به خوبی نمایش داده نمی شود و همه این موارد باعث می شود که مخاطب از دیدن این فیلم احساس خستگی کند.

در سکانس پایانی فیلم شخصیت برای سربلندی خانواده و استان خود نهایت تلاشی را که دارد به کار می برد تا قهرمان شود ولی این بخش از داستان فیلم به زیبایی به تصویر کشیده نمی شود.

تنها ویژگی مثبت فیلم

 نقش شخصیت منفی فیلم را که امیر مهدی ژوله بازی می کند در بازیگری و دیالوگ ها به خوبی از عهده نقش بر نمی آید.

تنها ویژگی مثبت فیلم تصاویر زیبایی است که از سیستان و بلوچستان شاهد هستیم و واقعا کارگردان فیلم در این تصویرگری موفق بوده است و مخاطب را  تشویق می کند تا یکبار سیستان و بلوچستان را از نزدیک ببیند.

اما فیلم هوک با تمام این تصاویر زیبا نمی تواند نماینده خوبی یرای مردم سیستان و بلوچستان و جشنواره فجر باشد.

ارسال نظرات