۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۷۳۰۴۱۲

تلاش برای تببین فرهنگ انتظار در بین دانشجویان همزمان با نیمه شعبان

تلاش برای تببین فرهنگ انتظار در بین دانشجویان همزمان با نیمه شعبان
نشست هماهنگی برنامه‌های نیمه شعبان با حضورحجت‌الاسلام والمسلمین طاهری مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، نشست هماهنگی برنامه‌های نیمه شعبان و ماه مبارک رمضان با حضور دکتر شجاعی معاون فرهنگی و دانشجویی، حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، سرهنگ چهره‌نما مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی و مدیران معاونت فرهنگی و دانشجویی و مجتمع پردیس در دفتر معاونت دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد.

دکتر شجاعی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و اشاره به تقارن ماه بهار قرآن و بهار طبیعت، بر برنامه‌ریزی جهت استفاده هر چه بیشتر دانشجویان، اساتید و کارکنان از برکات این ماه تأکید کرد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم همچنین با اشاره به در پیش بودن جشن‌های نیمه شعبان گفت: هدف این جشن‌ها باید گسترش فرهنگ انتظار باشد و این ایام بهترین فرصت جهت تبیین فرهنگ انتظار است.

حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری نیز با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ نیمه شعبان و احیای آن، تأکید کرد باید از این فرصت جهت معرفت‌افزایی و شناخت امام زمان (عج) و نهادینه کردن فرهنگ انتظار بهره گرفت.

ارسال نظرات