۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۷۳۰۴۶۵
نماینده ولی فقیه در کاشان:

دشمن با ایران قوی، مقتدر و استوار مخالف است

دشمن با ایران قوی، مقتدر و استوار مخالف است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر لزوم دشمن شناسی، تقویت ایمان و رسیدن به مدارج عالی علمی دانش آموزان تأکید کرد و گفت: دشمن با ایران قوی و مقتدر مخالف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در دیدار با دانش آموزان دبیرستان سمای جنت آباد کاشان، گفت: تلاش دشمن درون و دشمنان بیرونی برای قطع ارتباط انسان با نماز و خدا است.

وی افزود: دشمن درون و دشمنان بیرونی پیوسته و متوالی در حال بمباران عقاید مذهبی انسان است و تنها راه مقابه با دشمن درون و دشمنان بیرونی ارتباط با خدا و نماز است.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: وقتی جوانی در حال عبادت و بندگی و نماز و راز و نیاز است خداوند در برابر فرشتگان به وجود چنین جوانانی افتخار می‌کند.

وی به لزوم رسیدن دانش آموزان به عالی‌ترین درجه علمی، تقویت ایمان و همچنین دشمن تأکید کرد و افزود: دانش آموزان جایگاه خود را بشناسند، چرا که وقتی خدا می‌خواهد بین مخلوق و آسمان‌های هفتگانه و زمین برای خود جانشین انتخاب کند از جن و گیاه و ملائکه انتخاب نمی‌کند بلکه خلیفه خود را انسان را انتخاب کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی از نماز به عنوان یکی از راه‌های حضور قلب نام برد و اظهار داشت: درباره عظمت و بزرگی خداوند قبل از نماز تفکر کنید.

وی همچنین به لزوم دشمن شناسی، تقویت ایمان و رسیدن به مدارج عالی علمی دانش آموزان تأکید کرد و گفت: همه تلاش دشمن برای جلوگیری از پیشرفت ایران است و دشمن با ایران قوی و مقتدر و استوار مخالف است.

به گفته وی دشمن امروز با ایجاد اختلاف و تفرقه به دنبال تجزیه و شکست ایران است و سناریوی تجزیه ایران از سوی آمریکا طراحی شده است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات