۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۷۳۰۵۲۲
امام جمعه موقت کاشان:

دشمن فتنه اقتصادی را کلید زده است

دشمن فتنه اقتصادی را کلید زده است
اصفهان - حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: دشمن در جنگ ترکیبی با استفاده از نقاط ضعف اقتصادی، فتنه اقتصادی ارز و سکه را کلید زده است تا ملت ایران را تحت فشار قرار دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار چهارشنبه شب در دیدار با خانواده شهید مهدی لسان و سالگرد پدر شهید، گفت: اگر نتوانیم از وضعیت موجود کشور تحلیل صحیح مسائل سیاسی اجتماعی را داشته باشیم ضربه جبران ناپذیری را دریافت خواهیم کرد.

وی افزود: اگر امروز تحلیل صحیح از مسائل روز جامعه را نداشته باشیم صحنه نبرد را اشتباه خواهیم گرفت و به جای زدن دشمن نیروی خودی را هدف قرار خواهیم داد.

امام جمعه موقت کاشان با اشاره به این فرمایش رهبر معظم انقلاب که، عامل مهم شکست امام حسن (ع) عدم تحلیل سیاسی مردم آن زمان ار وضعیت اجتماعی موجود بود، گفت: امروز نیز اگر تحلیل درستی از مسائل سیاسی و اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کشور نداشته باشیم از مسیر انقلاب منحرف خواهیم شد.

حجت الاسلام اسلامی تبار تحلیل درست از مسائل را سبب تشخیص صحیح راه دانست و ابراز داشت: برای اینکه در مسیر صحیح قرار داشته باشیم باید قدرت و توانایی تحلیل صحیح همه مسائل اجتماعی و فرهنگی و سیاسی و اقتصادی را داشته باشیم.

وی با اشاره به این فرمایش رهبر معظم انقلاب که دشمن جنگ ترکیبی را با جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده است، گفت: اغتشاشات اخیر توطئه بسیار خطرناکی بود که توسط دشمن برای نابودی نظام طراحی شد.

امام جمعه موقت کاشان گفت: با درایت رهبری و تحلیل صحیح و درست از مسائل، کشور خطر بزرگی را پشت سر گذاشت که اگر این اتفاق در هر کشور دیگری رخ می‌داد نظام را متلاشی کند.

وی افزود: بساط اغتشاشات اخیر که دشمن به دنبال کشته سازی گسترده‌ای بود با تدبیر رهبر معظم انقلاب جمع شد و دشمن از اغتشاشات خود نتیجه نگرفت، اما توطئه جدیدی را به نام فتنه اقتصادی آغاز کرده است.

حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: دشمن امروز در جنگ ترکیبی خود با جمهوری اسلامی ایران با استفاده از نقاط ضعف اقتصادی کشور، فتنه اقتصادی ارز و دلار و سکه را کلید زده است تا از این طریق ملت ایران را تحت فشار قراردهد.

به گفته وی شبکه فارسی زبان آل سعود بعد از شکست در اغتشاشات اخیر، امروز تمام هم و غم خود را در فتنه اقتصادی ارز و دلار و سکه به کار گرفته است.

امام جمعه موقت کاشان توطئه دیگر دشمن را ناکار آمد معرفی کردن جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: امروز در دوره‌ای قرار داریم که نیازبه تحلیل صحیح مسائل جامعه است.

به گفته وی امروز دشمن در جنگ ترکیبی خود با ایران از مشکلات اقتصادی کشور برای ضربه زدن به نظام اسلامی ایران استفاده می‌کند.

حجت الاسلام اسلام تبار با اشاره به اینکه ایران اسلامی امروز در اوج عزت و اقتدار است، گفت: امروز ناو‌های ایران نزدیک به آمریکا و در سواحل برزیل مستقر شدند و آمریکا را تحقیر می‌کنند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات