۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۷۲۹۶۹۷
امام جمعه موقت کاشان:

حضور ملت ایران در میدان سبب تضعیف دشمن می شود

حضور ملت ایران در میدان سبب تضعیف دشمن می شود
اصفهان - حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: حضور ملت ایران در میدان سبب تضعیف دشمن و امیدواری و قیام مردم یمن و لبنان و غزه و دیگر کشور‌ها می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار چهارشنبه شب درشب شهادت امام موسی کاظم(ع) در دیدار با خانواده شهید سید عباس موسویان درمسجد حضرت علی(ع) گذرحاجی، گفت: سرداران رشید اسلام و رزمندگان اسلام ۸ سال با دست خالی با دشمن مبارزه کردند تا به پیروزی رسیدند.

وی افزود: دشمن با وجود همه توطئه‌ها و ترور‌ها و تهدید‌ها و تحریم‌های ظلمانه نتوانست با انقلاب اسلامی ایران مقابله کند و ملت ایران امسال چهل و چهارمین سالگرد پیروزی خود را با حضور ده‌ها میلیونی خود در روز ۲۲ بهمن جشن گرفت.

امام جمعه موقت کاشان ادامه داد: رهبر معظم انقلاب بعد از حماسه ملت قهرمان ایران در ۲۲ بهمن امسال می‌فرماید، من در برابر ملت ایران اظهار تعظیم می‌کنم.

حجت الاسلام اسلامی تبار در ادامه با اشاره به اینکه ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال برای دشمن یک پیامد و یک پیام داشت، اظهار داشت: پیام ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال «نه» بزرگ به همه درخواست‌های آمریکا و اسرئیل و غرب بود.

امام جمعه موقت کاشان همچنین به پیامد‌های حضور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز اشاره کرد و گفت: ملت قهرمان ایران با حضور و پیام خود سبب تضعیف و تحقیر و عقب نشینی دشمن شد.

وی با اشاره به اینکه مشکل اصلی دشمن این است که هنوز ملت ایران را نشناخته است و در برابر عظمت ملت ایران احساس حقارت می‌کند، اظهار داشت: ملت ایران با راهپیمایی روز ۲۲ بهمن امسال همه برنامه‌های دشمن را بر هم ریخت و توطئه‌های دشمن را نقش بر آب کرد.

حجت الاسلام اسلامی تبار تقویت روحیه و اراده مجاهدین راه حق و مظلومان عالم را یکی دیگر از پیامد‌های حضور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اعلام کرد و افزود: حضور ملت ایران در صحنه سبب تقویت روحیه و اراده مجاهدین راه حق و مظلومان عالم است.

وی تحقیر آمریکا در سراسر دنیا را از پس لرزه‌های انقلاب اسلامی ایران و از صادرات انقلاب اسلامی ایران است که امام خمینی (ره) وعده آن را داده بود دانست و گفت: حضور ملت ایران در میدان سبب تضعیف دشمن و تقویت ملت ایران و امیدواری و قیام مردم یمن، لبنان، غزه و دیگر کشور‌ها می‌شود.

امام جمعه موقت کاشان راهپیمایی ۲۲ بهمن را سیلی محکم ملت ایران به صورت آمریکا و و سیلی نیابتی ایران توسط مسلمانان جهان را دومین سیلی به صورت آمریکا دانست و گفت: این دو سیلی محکم به صورت آمریکا از دستاورد‌های ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات