۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۷۳۰۷۲۹
معاون امور استان های ستاد احیای امر به معروف:

پیگیری مطالبات مردم از مسئولان جزء مهم‌ترین برنامه های ما است

پیگیری مطالبات مردم از مسئولان جزء مهم‌ترین برنامه های ما است
اصفهان ـ حجت الاسلام صادق زاده گفت: از مهمترین برنامه ها و فعالیت های ستاد امربه معروف ونهی از منکر، مطالبه گری و پیگیری مطالبات مردم از مسؤولین است.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان به نقل از روابط عمومی ستاد امربه معروف ونهی از منکر استان اصفهان، حجت الاسلام حمیدرضا صادق زاده معاونت امور استان ها و دستگاه های حاکمیتی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در دیدار با حجت الاسلام  محسن مظاهری دبیر ستاد امربه معرف استان اصفهان گفت: از مهمترین برنامه ها و فعالیت های ستاد امربه معروف ونهی از منکر، مطالبه گری و پیگیری مطالبات مردم از مسؤولین است که بحمدالله دبیرستاد امربه معروف ونهی از منکراستان اصفهان در این خصوص بسیار فعالانه ورودی جدی داشته اند.

وی تصریح کرد: یکی از مطالبات بسیار مهم مردم اصفهان وخصوصا کشاورزان احیای دائمی زاینده رود است که ستاد امربه معروف ونهی از منکر استان اصفهان به جد در این عرصه وارده شد است و ستاد کشور هم از این مطالبه گری تا رسیدن به سرانجام حمایت خواهد کرد.

معاون امور استان های ستاد امربه معروف ونهی از منکر کشور به اهمیت ستاد های شهرستانی و تقویت آنها اشاره و بیان داشت: باید در تمام شهرستان ها ستاد امربه معروف ونهی از منکر راه اندازی شود و وظیفه ما در راستای تقویت ستاد های شهرستانی است و برای هر شهرستان رییس ستاد و همچنین دبیر استان برای انتخاب دبیران شهرستان ها طبق قانون تصمیم می گیرند.

وی در پایان گفت: بحمد الله ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان اصفهان ستادی پویا و فعال است و در عرصه های میدانی فعالیت های بسیار چشمگیری دارد که لازم می دانم از تلاش همه مجموعه ستاد بخصوص جناب حجت الاسلام والمسلمین مظاهری قدردانی و تشکر نمایم./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات