۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۷۳۰۹۱۱
آیت الله حسینی خراسانی در گفت و گو با رسا تاکید کرد؛

لزوم بهره گیری طلاب از فرصت ماه رمضان برای جهاد تبیین

لزوم بهره گیری طلاب از فرصت ماه رمضان برای جهاد تبیین
آیت الله حسینی خراسانی روحانیت را در خط مقدم جهاد تبیین دانست و گفت: طلاب می توانند با تبیین عقائد دینی، احکام شرعی و دستاوردهای نظام به جهاد تبیین بپردازند.

آیت الله سیداحمد حسینی خراسانی عضو فقهای شورای نگهبان در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، بر ضرورت تبیین دستاوردهای نظام توسط طلاب تاکید کرد و ماه رمضان را فرصتی مناسب برای تحقق این امر مهم دانست.

وی در ادامه گفت: جهاد تبیین یک وظیفه ذاتی است که در خط مقدم آن روحانیت عزیز و حوزه های علمیه قرار دارند و این گروه همیشه پیشگام بوده اند؛ به همه شاگردان امام صادق و طلاب صمیمانه می گویم که امروز بیش از هر زمان دیگری به تبیین عقائد، احکام و آموزه های دین نیاز داریم.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم شبهاتی که در ذهن مردم از طریق توطئه های دشمن ایجاد شده را با ابزار جهاد تبیین قابل خنثی شدن دانست و افزود: جهاد تبیین توصیه رهبر معظم انقلاب است؛ فرصت نورانی و آسمانی ماه مبارک رمضان پیش رو است که طلاب می توانند به تبیین جهادگونه عقائد و احکام پرداخته و در مسیر عملیاتی سازی جهاد تبیین گام بردارند.

وی در پایان با تأکید بر استفاده از فرصت های مهم در جهت جهاد تبیین، خاطرنشان کرد: در این فرصت نورانی روزه داری می توان ارتباطی وثیق به همراه نورانیت و معنویت با جوانان و نوجوانان ایجاد کرد که برکات زیادی خواهد داشت.

ارسال نظرات