۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۶
کد خبر: ۷۳۰۹۳۵
نماینده ولی فقیه در کاشان:

کوچک ترین اقدام برای ترویج دین خدا ماندگار و ابدی است

کوچک ترین اقدام برای ترویج دین خدا ماندگار و ابدی است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه کوچکترین اقدام برای ترویج دین خدا ماندگار و ابدی است، گفت: هیچگاه در انجام وظایف ناامید و مأیوس نشوید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در دیدار با ضابطین امر به معروف و نهی از منکر کاشان با تبریک میلاد امام زمان(عج)، گفت: کسی که براى شخصیت خود احترام قائل است آن را با گناه تنزل نمی‌دهد و خود را خوار و ذلیل نمی‌کند.

وی با تقدیر و تجلیل از زحمات فعالان در ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کاشان، افزود: هر چند امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی است، اما بر اساس آیات قرآن یک جمع خاص این وظیفه خاص را برعهده دارند و شما همان جمع خاص و برگزیده هستید.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به دو وظیفه آمرین به معروف و ناهیان از منکر، اظهار داشت: به عنوان یک مسلمان یک وظیفه عام دارید و به عنوان یک فرد برگزیده یک وظیفه خاص دارید که این وظیفه نزد خداوند محفوظ است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: کوچکترین اقدام برای توسعه و پیشرفت دین خدا ماندگار و ابدی است، از این رو هیچگاه در انجام وظایف ناامید و مأیوس نشوید، چرا که جبهه حق بر جبهه باطل پیروز است.

وی صنعت گردشگری و گردشگر در شهرستان کاشان را یک ظرفیت و یک فرصت دانست و اظهار داشت: چگونگی رفتار و گفتار با مسافران و گردشگرانی که وارد شهرستان می‌شوند مهم و اثرگذار است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اجرای روشن‌های نوین و اثرگذار امربه معروف و نهی از منکر دریکی از مراکز عمومی کاشان گفت: گفتگو با روان شناس، صوت قرآن، تبرک کردن با پرچم حضرت ابوالفضل العباس(ع) و نامه‌ای از طرف امام زمان (ع) ازروش‌های نوین این مرکز عمومی در مواجه با خانم‌های بدحجاب و بی حجاب است.

به گفته وی اگر این مرکز عمومی علاوه براستفاده از این گزینه‌ها برای انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر از نامه علی ابن مهزیار نیز استفاده کند اثرگذار است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات