۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۷۳۱۰۱۱

خبر امیدوارکننده معاون سطوح عالی حوزه درباره امتحان شفاهی

خبر امیدوارکننده معاون سطوح عالی حوزه درباره امتحان شفاهی
حجت الاسلام والمسلمین همتیان گفت: ظرفیت آزمون شفاهی رو به افزایش بوده و در نیمه اول اسفند این ظرفیت نسبت به بهمن ماه بیش از صد در صد افزایش یافته است.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر همتیان در گفت‌وگویی با اشاره به اهتمام مدیریت حوزه علمیه قم به امور آموزشی طلاب گفت: با تلاش همکاران خدوم ما در بخش امتحانات شفاهی ظرفیت آزمون شفاهی و مصاحبه علمی رو به افزایش است و تنها در نیمه اول اسفندماه این ظرفیت نسبت به بهمن ماه بیش از صد در صد افزایش یافته است.

معاون سطوح عالی، خارج و مراکز تخصصی حوزه علمیه قم افزود: در طول بهمن ماه مجموعا ۱۲۸۸ کتاب آزمون شفاهی به عمل آمده اما تا ۱۵ اسفند ۱۷۰۰ کتاب آزمون شفاهی انجام شده است.

وی بیان داشت: برای فروردین و اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲نیز ظرفیت قابل توجهی برای مصاحبه درس خارج فراهم شده است به گونه ای که در بهمن ماه ۳۳۳ مصاحبه خارج برگزار شده، اما تاکنون ۶۹۵ نفر برای اردیبهشت ثبت نام انجام شده و هنوز هم ظرفیت وجود دارد.

حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر همتیان خاطرنشان کرد: مقدمات قرار گرفتن حدود ۳۰ نفر استاد در شمار اساتید آزمون شفاهی نیز فراهم شده است که امیدواریم به زودی از ظرفیت این عزیزان نیز استفاده شود و زمینه شرکت طلاب در آزمون شفاهی بیش از پیش فراهم شود.

ارسال نظرات