۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۷۳۱۰۱۵
نماینده ولی فقیه در کاشان:

مسئولان جایگاه خود را مدیون شهدا و ایثارگران هستند

مسئولان جایگاه خود را مدیون شهدا و ایثارگران هستند
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: مسؤولان پست و مقام و جایگاه خود در نظام اسلامی ایران را مدیون شهدا و ایثارگران هستند و آن‌ها را نباید فراموش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در دیدار با خانواده‌های شهید اسماعیل محمدی مجرد، شهید سید مصیب مستوری و شهید سید مصطفی صدقی، گفت: حفظ نظام اسلامی از حفظ جان معصوم بالاتر است.

وی با بیان اینکه خانواده شهدا فرزندان خود را تقدیم اسلام و نظام کردند تا انقلاب بماند، افزود: حفظ انقلاب اسلامی ایران به اندازه‌ای مهم است که امام خمینی(ره) می‌فرماید، حفظ جمهوری اسلامی از حفظ جان معصوم بالاتر است، چرا که جمهوری اسلامی نماد دین است و ائمه و حضرت زهرا(س) نیز به شهادت رسیدند تا دین بماند.

به گفته وی ارزش و بهای کاری که ایثارگران، شهدا، جانبازان و آزادگان و خانواده‌های آن‌ها برای انقلاب انجام دادند با هیچ کاری قابل قیاس و مقایسه نیست.

نماینده ولی فقیه در کاشان عشق حضور و اعزام به جبهه و دفاع از انقلاب را درس بزرگی برای نسل امروز دانست و افزود: امروز مسؤولان در نظام جمهوری اسلامی ایران پست و مقام و جایگاه خود را مدیون شهدا و ایثارگران هستند و آن‌ها را نباید فراموش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه با اشاره به اینکه برخی نمی‌خواهند انقلاب اسلامی و عدالت حاکم باشد، اظهار داشت: امروز ما در مسیر اصلی که همان ظهور امام زمان است در حرکت هستیم.

وی با اشاره به اینکه همزمان با تشکیل حکومت از سوی امیرمومنان(ع) سه جنگ بزرگ به حضرت تحمیل شد، گفت: انقلاب اسلامی ایران نیز امروز با جنگ مارقین و نهروان و جمل روبرو است و آمریکا و اسرائیل و منافقین دائما در حال توطئه بر علیه نظام اسلامی ایران هستند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه مشکل از ذات انقلاب اسلامی ایران نیست بلکه برخی نمی‌خواهند انقلاب اسلامی و عدالت حاکم باشد و جهت گیری همان مسیری است که شهید مصطفی صدقی برای آن به شهادت رسید افزود: ما نیز در مسیر اصلی که ظهور امام زمان است در حرکت هستیم و ذره‌ای از این مسیر در زمان حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب انحراف نداشته ایم./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات