۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۷۳۱۰۲۹
نماینده ولی فقیه در کاشان:

نباید اجازه داد با ترویج بی حجابی، گناه در جامعه علنی شود

نباید اجازه داد با ترویج بی حجابی، گناه در جامعه علنی شود
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تأکید بر اینکه ما امت پیامبر هستیم و حجاب از دستورات اسلام است، گفت: نباید اجازه داد با ترویج بی حجابی، گناه در جامعه علنی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان که درمصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان برگزار شد، اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی را از نقاط قوت جمهوری اسلامی ایران دانست.

وی افزود: اعزام جوان‌ها و نسل جوان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس از سوی دانشگاه و مساجد و پایگاه‌های بسیج قابل تقدیر و تجلیل است.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: اعزام نسل جوان طی مدت چهار روز به مناطق عملیاتی دفاع مقدس برای نسل جوان به عنوان یک دانشگاه است که در آن معنویت کسب می‌شود، از این رو افراد متمکن که توان کمک به اعزام کاروان‌های راهیان نور را دارند مساعدت کنند.

وی در ادامه به اشاره به این ادعای بن سلمان که به دلیل اعتقاد ایران و شیعه به مهدودیت با ایران آن‌ها وحدت نداریم، گفت: کسی که مدعی خادمی حرمین شریفین است اعتراف کرده است حتی ذره‌ای به فرمایشان پیامبراکرم (ص) اعتقاد ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه تحریم ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر از سوی آمریکا را اقدام جدیدی ندانست و گفت: جاسوس آمریکایی ۳۰۰ سال قبل اعلام کرد اسلام ۲۳ نقطه قوت دارد که برای نابودی اسلام نقاط قوت آن را که یکی از آن‌ها حجاب و عفاف است باید نابود کرد.

وی ادامه داد: این جاسوس آمریکایی اعلام کرده برای شکستن اسلام فریضه امر به معروف و نهی از منکر را باید دخالت و فضولی معرفی کرد و با القای هرکس به دین خود و یا هرکسی را در قبر خودش قرار می‌دهند، امربه معروف و نهی از منکر را از مردم گرفت و نابود کرد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با تأکید بر اینکه ما امت پیامبرهستیم و حجاب از دستورات اسلام است، اظهار داشت: نباید اجازه داد با ترویج بی حجابی، گناه در جامعه‌ای که متعلق به همه است علنی شود.

به گفته وی تحریم ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر در راستای اهداف ۳۰۰ ساله آمریکا برای شکستن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: اگر امروز فعالان در ستاد احیاء امر به معروف ونهی از منکر ایران در لیست تحریرم‌های انگلستان قرار گرفته اند این امر بیانگر تأثیرگذاری ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر است.

وی ادامه داد: آمرین به معروف و ناهیان منکر با قدرت و متانت و لحن صحیح این فریضه واجب و الهی را ادامه بدهند.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچین به ابعاد مختلف جنگ ترکیبی دشمن با ایران اشاره کرد و گفت: یک ضلع جنگ ترکیبی تأکید اسرائیل به عدم مختومه شدن پرونده هسته‌ای ایران است، اما دشمن باید بداند ملت ایران امروز با انتخاب صحیح خود در انتخابات قدرت را به دست مجموعه‌ای سپرده که تابع رهبر معظم انقلاب هستند.

وی از مسمومیت مدارس به عنوان یکی دیگر از ابعاد جنگ ترکیبی دشمن نام برد و افزود: امروز نیز به مانند دوران امیرمومنان (ع) که سه گروه دشمن حضرت بودند، امروز نیز قاسطین و مارقین و ناکثین دشمنان جمهوری اسلامی ایران هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: قاسطین این زمان آمریکا و اسرائیل و اعراب منطقه و اروپا هستند که اجازه نمی‌دادند انقلاب اسلامی به پیروزی برسد و طی ۴۴ ساله گذشته نیز مدام در حال توطئه هستند.

به گفته وی مارقین کسانی هستند که با نام دین و تقدس بر علیه دین و ولایت توطئه می‌کنند و ناکثین و عهد شکنان هم زمان امیرمومنان (ع) بودند و عهد شکنی کردند و امروز نیز لانه جاسوسی را فتح کردند، اما در طول زمان گرفتار دنیا طلبی و مال و ثروت شدند و از مردم خواستند شعار مرگ بر آمریکا سر ندهند.

به گفته وی در جنگ ترکیبی علیه جمهوری اسلامی ایران امروز هم قاسطین آمریکایی و هم مارقین خوارج امروز و هم ناکثین عهد شکن همه شرکت دارند که یک ضلع این جنگ ترکیبی مسمومیت‌های دانش آموزان است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات