۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۷۳۱۰۸۹
رئیس اداره خدمات، رفاه و سلامت طلاب جامعة الزهرا خبر داد؛

اهدای بن نوروزی در قالب کمک مومنانه در جامعةالزهرا

اهدای بن نوروزی در قالب کمک مومنانه در جامعةالزهرا
خانم احسانی گفت: با هدف کمک به معیشت طلاب معسر، بن نوروزی به جمعی از طلاب معسر ایرانی و بین الملل جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها اهدا شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، خانم زهرا احسانی رئیس اداره خدمات، رفاه و سلامت طلاب جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در گفت وگویی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اعلام داشت: در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مواسات اجتماعی و کمک مؤمنانه در جامعه و با هدف کمک به معیشت طلاب معسر، بن نوروزی بین طلاب معسر ایرانی و غیرایرانی اهدا شد.

رئیس اداره خدمات، رفاه و سلامت طلاب جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها ضمن قدردانی از بنیاد احسان، اظهار داشت: این مؤسسه هر سال با هدف مساعدت و همکاری خداپسندانه، خدمات ارزشمندی به طلاب ارائه می‌کند که در آستانه سال نو به همین منظور هدیه نوروزی خانوادگی شامل چادر، کفش، پوشاک و ... به تعداد 511 بن توزیع شد.

وی با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان ضمن دعوت از خیرین و معتمدین برای مشارکت در این امر خداپسندانه، گفت: اساتید، طلاب و مردم خیر و نیکوکار می‌توانند جهت مشارکت در این سنت حسنه، کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۸۲۸۱۶ به نام «خیرین جامعة الزهرا(س)» نزد بانک ملی واریز کرده و با شماره ۳۲۱۱۲۶۳۳ تماس بگیرند.

ارسال نظرات