۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۷۳۱۲۴۹
نماینده ویژه رئیس مجلس در کاشان:

جهاد تبیین به عنوان یک فریضه در حوزه‌های مختلف مطرح است

جهاد تبیین به عنوان یک فریضه در حوزه‌های مختلف مطرح است
نائینی گفت: امروز جهاد تبیین به عنوان یک فریضه در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و امنیتی و به ویژه در حوزه فرهنگی و اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، جواد نائینی دو شنبه شب در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه جهاد تبیین از ابتدای انقلاب تا به امروز به عنوان یک فریضه مطرح بوده است، گفت: جهاد تبیین ابعاد گسترده‌ای دارد که یکی از آن‌ها حوزه نظامی است.

وی افزود: امروز جهاد تبیین به عنوان یک فریضه در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و امنیتی و به ویژه در حوزه فرهنگی و اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار است.

کفیل نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انقلاب بر اساس آموزه‌های دینی و ولایتمداری است تأکید کرد: محور انقلاب اسلامی ولایت است.

وی افزود: ملت ایران با تبعیت ازامام خمینی (ره) انقلاب اسلامی را به پیروزی رسانیدند و تا به امروز نیز محکم و استوار پای کار انقلاب اسلامی ایستاده اند و از آن پاسداری می‌کنند.

نائینی مهمترین دغدغه امروز مردم را دغدغه‌های فرهنگی و اجتماعی دانست و ابراز داشت: ملت ایران از اینکه آموزه‌های دینی توسط هنجارشکنان در حوزه حجاب زیر سوال می‌رود گلایه دارند و ناراحت هستند.

وی ادامه داد: امروزآموزه‌های دینی، قرآن و ولایت، قیام امام حسین (ع)، جنگ صفین و بدرو حتی جنگ با داعش از سوی افرادی همچون سروش، گنجی و عبدالله نوری زیر سوال می رود، اما ملت ایران با جهاد تبیین همچنان با قدرت و اقتدار پای انقلاب ایستاده اند.

نماینده ویژه رئیس مجلس در کاشان جهاد فوری و ضروری و لازم و به اندازه و به موقع و به هنگام را مفهوم واقعی جهاد تبیین دانست و افزود: امروز در دوره‌ای قرار داریم که باید با گفتار، رفتار، حرکت انقلابی و با امر به معروف و نهی از منکر در جهاد تبیین شرکت داشت.

نائینی کمک به تولید را جهاد تبیین دانست و افزود: همه آحاد مردم باید نسبت به انقلاب اسلامی دغدغه داشته باشند و از انقلاب اسلامی و حفظ دستاورد‌های انقلاب پاسداری کنند.

کفیل نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل یادآور شد: هرچند ملت ایران با حضور در انتخابات و راهپیمایی‌های روز قدس و ۲۲ بهمن و مناسبت‌های ملی مذهبی وفاداری خود را به نظام و انقلاب اسلامی اثبات کرده اند، اما از فریضه جهاد تبیین نباید غافل باشند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات