۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱
کد خبر: ۷۳۱۴۳۱
نماینده ولی فقیه در کاشان:

دشمن با ایران قوی و مقتدر مخالف است

دشمن با ایران قوی و مقتدر مخالف است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر لزوم دشمن شناسی تأکید کرد و گفت: دشمنان ایران اسلامی از جمله آمریکا با ایران قوی و مقتدر مخالف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در دبستان پسرانه انصارالحسین، با تأکید بر اینکه درس بخوانید تا دانشمند و قدرتمند شوید، گفت: آمریکا و استکبار جهانی با قوی شدن ایران مخالف است.

وی افزود: قبل از انقلاب اسلامی پادشاهان ایران به اندازه‌ای خوار و ذلیل بودند که در هر جنگی بخشی از خاک ایران را به دشمن واگذار کردند، اما ایران اسلامی در ۸ سال دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک ایران را به دشمن نداد که این نشانه اقتدار ایران اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: اگر بالای سر درب مدارس نوشته شده توانا بود هر که دانا بود برای این است که درس خواند و ملا شدن عزت آفرین و اقتدارآور است برای همین است که امیرمومنان (ع) می‌فرماید علم سلطان است.

به گفته وی امروز ایران اسلامی به درجه‌ای از عزت و اقتدار رسیده است که امروز پهباد گران قیمت آمریکایی را که وارد خاک ایران شده بود هدف قرار گرفت و سرنگون شد.

نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه به لزوم دشمن شناسی تأکید کرد و اظهار داشت: دانش آموزان در کنار تلاش‌های علمی و کسب معرفت و تقوا، دشمن شناس باشند و در شناخت دشمن اشتباه نکنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی از جمله آمریکا با ایران قوی و مقتدر مخالف است و برای همین است که با درس و تحصیل دانش آموزان ایرانی مخالف است.

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران با تلاش استعداد‌های جوان در عرصه‌های مختلف نظامی، علمی، پزشکی، به موفقیت‌های چشمگیری رسیده است و دنیا به حیرت انداخته است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات