۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲
کد خبر: ۷۳۱۳۰۹
نماینده ولی فقیه در کاشان:

انتقال پیام غدیر به مردم بالاترین امر به معروف است

انتقال پیام غدیر به مردم بالاترین امر به معروف است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه امروز ولایت فقیه همان ادامه پیام غدیر است، گفت: انتقال پیام غدیر به مردم بالاترین امر به معروف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی سه شنبه شب در جمع نمازگزاران مسجد زاهد امام، با اشاره به اینکه انتقال پیام غدیر به مردم بالاترین امر به معروف است، گفت: امروز ولایت فقیه همان ادامه پیام غدیر است.

وی با بیان اینکه امام زمان(عج) با به دست گرفتن حکومت به اقامه نماز، دریافت زکات، امر به معروف و نهی از منکر توجه دارند، افزود: بالاترین امر به معروف این است که ولایت امیرمومنان(ع) و فرزندانش را درک کنیم و آن را به کسانی که حاضر نیستند برسانیم.

نماینده ولی فقیه در کاشان با تأکید بر اینکه امروز بالاترین امر به معروف رساندن پیام غدیر به مردم است، اظهار داشت: هیچ امر به معروف و نهی از منکری جز با امام معصوم تحقق و کمال نمی‌یابد.

وی در ادامه نماز را سبب آرامش قلب انسان دانست و با اشاره به اینکه کسی که زیاد یاد خدا باشد دل او آرام است، یادآور شد: دنیای غرب به دلیل اینکه با خدا فاصله گرفته است آسایش و رفاه دارد، اما آرامش ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: تا زمانی که در دنیا هستم حتی با نیت انجام کار خیر برای تکمیل شدن دفتر حسنات و سفید ماندن دفتر سئیات خود و توبه از گناهان خود تلاش کنیم./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات