۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۷۳۱۲۷۵
نماینده ولی فقیه در کاشان تأکید کرد؛

لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت بسیج و کانون‌های فرهنگی برای امر به معروف

لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت بسیج و کانون‌های فرهنگی برای امر به معروف
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر لزوم بهره برداری و استفاده حداکثری از ظرفیت بسیج و کانون‌های فرهنگی برای امر به معروف و نهی از منکر تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهر امروز در جمع اعضای ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر و ائمه جمعه منطقه کاشان، دامنه امر به معروف و نهی از را منکر بسیار گسترده دانست و گفت: غل و زنجیر‌های سد راه ازدواج جوانان و افزایش بی ضابطه اجاره بهای مسکن و هرگونه مخالفت با شرایطی که ستاد تسهیل اشتغال و سرمایه گذاری اتخاذ کرده، منکر است.

به گفته وی رباخواری، کشف حجاب و مشروب خواری از موارد دیگر منکرات است که ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر تمام موارد ذکر شده را باید پیگیری و برخورد کند.

نماینده ولی فقیه در کاشان ضمن اعلام آمادگی خود از آمران به معروف و ناهیان از منکر و لباس فرم آنها، گفت: لباس فرم آمران به معروف و ناهیان از منکر بهترین معرف آن‌ها به جامعه و دسترسی آسان به آن‌ها است.

وی به لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت بسیج و کانون‌های فرهنگی برای امر به معروف و نهی از منکر تأکید کرد و افزود: منطقه فین و اماکن تاریخی کاشان ظرفیت گردشگری بزرگی است که راویان این اماکن در ایام گردشگری موضوعات اخلاقی و ارزشی را در خلال مسائل گردشگری برای مسافران بیان کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تکریم گردشگران و مسافران نوروزی را در اولویت نخست و تذکر لسانی را در اولویت بعدی دانست و گفت: بروشور‌هایی را تهیه و توزیع کنید که هم خوش آمدگویی و تکریم مسافران را و هم تعاریفی از شهر مکرم کاشان را همراه با تصاویر جذاب و زیبا به مسافران ارائه کند.

وی اجرای سرود‌های ملی مذهبی و تهیه تابلو‌هایی با مضامین ورود برای بانوان محجبه به اماکن تاریخی و گردشگری کاشان رایگان است را در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و مقابله با بی حجابی موثر دانست./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات