۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۷۳۱۱۸۸
نماینده ولی فقیه در کاشان:

جهاد تبیین تنها ابزار مبارزه و مقابله با جنگ شناحتی دشمن است

جهاد تبیین تنها ابزار مبارزه و مقابله با جنگ شناحتی دشمن است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر ضرورت پرداختن به جهاد تبیین تأکید کرد و گفت: جهاد تبیین تنها ابزار مبارزه و مقابله با جنگ شناحتی دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در دیدار با پیشکسوتان جهاد، گفت: جهاد تبیین یکی از ضرورت‌ها و راهکار‌های مقابله با جنگ شناختی است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه درجات پایین بهشت با انجام واجبات و ترک محرمات محقق می‌شود، اما درجات بالای بهشت که وصول به خدا است بدون مستحبات و نماز شب محقق نمی‌شود، گفت: همه شیعیان اهل بهشت هستند، اما برای رسیدن به درجات بالای بهشت باید مسابقه بدهند.

وی پیشکسوتان جهاد را مصداق بارز حدیث «إنَّ الجِهادَ بابٌ مِن أبوابِ الجَنَّةِ فَتَحَهُ اللَّهُ لِخاصَّةِ أولیائِهِ» دانست و ابراز داشت: پیشکسوتان جهاد ازهمان ابتدای انقلاب اسلامی برای عزت و اقتدارنظام پای کار نظام و انقلاب ایستاده اند، اما باید بدانند جهاد تمام نشده و همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به ابعاد گوناگون جهاد، گفت: امروز میدان وسیع و گسترده میدان جهاد با جان، مال، زبان، مدرسه سازی، تهیه بسته‌های معیشتی برای نیازمندان، ساخت مسجد و کتابخانه به روی مردم گشوده شده است.

نماینده ولی فقیه در کاشان بر ضرورت جهاد زبان و تبیین تأکید کرد و اظهار داشت: امروز نسل نوجوان و جوان درگیر جنگ شناختی هستند و جهاد تبیین تنها ابزار مبارزه و مقابله با جنگ شناحتی دشمن است و خاطرات رزمندگان اسلام از دفاع مقدس یکی از بهترین ابزار در جهاد تبیین به شمار می رود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات