۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸
کد خبر: ۷۳۱۱۱۴
نماینده ولی فقیه در کاشان:

برخی امام زمان را ساخته ذهن شیعه می‌دانند

برخی امام زمان را ساخته ذهن شیعه می‌دانند
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه برخی امام زمان(عج) را ساخته ذهن شیعه می‌دانند، گفت: طبق روایات اگر حجت خدا نباشد زمین ساکنانش را می‌بلعد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در جمع نمازگزاران مسجد مشکات الرسول گفت: براساس آیات قرآن امکان عمر طولانی و ضرورت وجود امام زمان(عج) را می‌توان ثابت کرد.

وی با بیان اینکه برخی امام زمان(عج) را ساخته ذهن شیعه می‌دانند، افزود: بن سلمان اخیرا اعلام کرده است ما با ایران که به مهدودیت اعتقاد دارند هیچ نقطه مشترکی نداریم و این در حالی است که تمام ادیان به آمدن منجی اعتقاد دارند و اهل سنت نیز اعتقاد دارد دوازدهمین فرزند از فررندان پیامبر اکرم(ص) ظهور خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در کاشان طول عمر امام زمان(عج) را مشیت الهی دانست و اظهار داشت: خدایی که غذا را ۵ هزار سال سالم نگه داشته این قدرت را دارد که امام زمان یکهزار و ۲۰۰ سال زنده نگه دارد.

وی همچنین در ارتباط با ضرورت وجود امام زمان(عج) گفت: خداوند در آیه ۵۶ سوره ذاریات می‌فرماید، جن و انس را برای پرستش آفریدم و صد در صد عبادت ما بخاطر خدا است و اگر ذره‌ای از عبادت ما برای غیر خدا باشد شرک محسوب می شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: تنها کسی صد درصد عبادت او برای خدا است امام زمان (عج) است و در هر دوره‌ای فقط معصوم است که این گونه عبادت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه اگر امام زمان (عج) نباشد جهان بهم می‌ریزد، افزود: امام صادق (ع) می‌فرماید، اگر حجت خدا نباشد زمین ساکنانش را می‌بلعد از این رو در طول زمان و همیشه یک معصوم باید حضور داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: امام زمان (عج) که ظهور می‌کند تعداد افراد خالص را زیاد می‌کنند که مصداق این آیه است که مردم مرا عبادت می‌کنند و ذره‌ای شرک در کار آن‌ها نیست./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات