۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۷۳۱۱۴۴
نماینده ولی فقیه در کاشان:

زمینه سازی برای ظهور از اهداف کانون‌های فرهنگی مساجد است

زمینه سازی برای ظهور از اهداف کانون‌های فرهنگی مساجد است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی زمینه سازی برای ظهور را از اهداف کانون‌های مساجد دانست و گفت: خداشناسی از مهمترین ویژگی‌های یاران امام زمان(عج) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از امروز در جمع مدیران کانون‌های منطقه فرهنگی کاشان گفت: مدیران کانون‌های منطقه فرهنگی کاشان زیر مجموعه خود را خداباور و توحیدی تربیت کنند.

وی زمینه سازی برای ظهور امام زمان (عج) را یکی از اهداف کانون‌های فرهنگی مساجد دانست و افزود: کانون‌های فرهنگی مساجد برای زمینه سازی ظهور، ویژگی‌های یاران امام زمان در خود و اعضای کانون تقویت کنند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه حلقه‌های زیادی از یاران حضرت در اطراف ایشان هستند که هریک بعد از فوت یکی از افراد عادی جایگزین می‌شود، گفت: مدیران کانون‌های منطقه فرهنگی باید این هنر را داشته باشند تا خود و یا اعضای کانون های فرهنگی را به یکی از حلقه‌های سیصد، چهارصد نفری اطراف امام زمان (عج) برسانند.

وی به لزوم تربیت یار برای امام زمان (عج) در کانون‌های فرهنگی مساجد تأکید کرد و اظهار داشت: خدا شناسی در حد اعلا یکی از مهمترین ویژگی‌های یاران امام زمان (عج) است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه خداباوری ملت ایران مشکل ما را در هشت سال دفاع مقدس حل کرد، گفت: کاهش آمار ازدواج در جامعه تا زمانی که خداباور نباشیم که خداوند انسان را از فضل خودش بی نیاز می‌کند حل نخواهد شد.

وی رژیم اسرائیل را امروز متزلزل‌تر از هر زمان دیگری دانست و افزود: معاون سید حسن نصرالله اعتقاد دارد قدرت حزب الله از پهباد‌های ایرانی نیست بلکه از پاسداران ایرانی است که در دهه شصت خداباوری را با خود به لبنان آوردند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات