۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۷۳۱۶۲۴

تذکر آیت الله علما به میراث فرهنگی و گردشگری کرمانشاه

تذکر آیت الله علما به میراث فرهنگی و گردشگری کرمانشاه
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: آیت الله مصطفی علما در تذکر جدی به میراث فرهنگی و گردشگری کرمانشاه از برخی ناهنجاری های اخلاقی موجود در اماکن تاریخی در این استان گلایه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در تذکر جدی به میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمانشاه از برخی ناهنجاری های اخلاقی موجود در اماکن تاریخی در این استان گلایه کرد.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه اظهار داشت: از نهادهای متولی درخواست داریم که کارهای خلاف دین و اخلاق که در اماکن تاریخی استان کرمانشاه صورت می گیرد با آن برخورد کنند و مسئولین موظف هستند که این کار را انجام دهند.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنان خود گفت: هیچ کسی مخالف حضور مسافران و گردشگران در استان کرمانشاه و دیگر نقاط کشور نیست ولی این گردشگری و مهمان نوازی نیاید رفتارهای خلاف بشر به دنبال خود داشته باشد، زیرا در محوطه تاریخی طاق بستان به کرار شاهد هنجارشکنی توسط عده توریست و مسافر بوده‌ایم.

آیت الله علما گفت: همه مسئولان استان کرمانشاه در این باره مسئول هستند و باید در راستای این امر با قاطعیت برخورد کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: همه ما طرفدار و موافق ورود گردشگر و توریست به استان تاریخی کرمانشاه هستیم و از میراث فرهنگی انتظار داریم که بسترهای این امر را مهیا سازد./1400/

ارسال نظرات