۱۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۳
کد خبر: ۷۳۱۸۹۸
حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم:

جمهوری اسلامی زمینه سازِ تحقق ماموریت امام عصر است

جمهوری اسلامی زمینه سازِ تحقق ماموریت امام عصر است
رئيس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت گفت: مسیر جمهوری اسلامی کمک می‌کند تا ماموریت اصلی امام عصر محقق شود و زمینه‌سازی برقراری این حکومت و تمدن جهانی ایجاد شود.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم رئيس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت در مراسم بزرگداشت روز ١٢ فروردین در حرم مطهر حضرت معصومه(س)، هدف از رسالت انبیاء را اقامه دین خدا و برپا نمودن تمدن جهانی اسلام بیان کرد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در توضیح آیه ۳۳ سوره مبارکه توبه بیان کرد: نتیجه تلاش همه انبیاء و اولیای الهی غلبه تمدن اسلام بر همه تمدن هاست و این نیازمند کمک همه مومنین در طول تاریخ است.

وی ابراز داشت: پیامبر اکرم آغازگر این حرکت بزرگ بودند و پایان این راه و رسیدن به نقطه نهایی دست حضرت ولی عصر(عج) است. در میان این مسیر جمهوری اسلامی است که کمک می کند تا این ماموریت امام عصر محقق شود و زمینه سازی برقراری این حکومت و تمدن جهانی ایجاد شود.

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم با اشاره به ۱۲ فروردین روز استقرار نظام جمهوری اسلامی و تغییر ساختار سیاسی اجتماعی ایران توسط بنیانگذار انقلاب حضرت امام خمینی(ره) افزود: مردم در روز دهم فروردین در انتخابات شرکت کردند و این انتخابات با توجه به ازدحام جمعیت تا روز بعد نیز ادامه پیدا کرد و در روز ۱۲ فروردین ملت ایران با بیش از ۹۸ درصد آرا به جمهوری اسلامی آری گفت.

ارسال نظرات