۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۷۳۱۹۰۳
حجت الاسلام والمسلمین عالی مطرح کرد؛

هدف غرب، فروپاشی خانواده/بی حجابی منجر به فروپاشی خانواده خواهد شد

هدف غرب، فروپاشی خانواده/بی حجابی منجر به فروپاشی خانواده خواهد شد
اصفهان ـ استاد حوزه علمیه گفت: غرب فروپاشی خانواده‌ها در کشورهای اسلامی را دنبال می‌کند و بی‌حجابی که نماد غرب است در نهایت به این موضوع منجر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین مسعود عالی ظهر امروز در حرم حضرت زینب(س) خواهر امام رضا(ع) با بیان اینکه یکی از مهمترین نقشه‌های شیطان از بین بردن پیوندهای مقدس در جامعه است، گفت: شیطان و لشکریان شیطان پیوندهای خانوادگی و پیوند میان مؤمن و رهبر الهی را هدف قرار می‌دهند.

وی در ادامه افزود: اگر خانواده دچار سقوط بشود جامعه دچار فروپاشی خواهد شد، دستگاه ابلیس از محور خانواده یعنی زن نهاد خانواده را مورد هدف قرار داده است. لشکریان ابلیس در زمان ما بدون تردید صهیونیست‌ها هستند و در مقابل حضرت ولیعصر(عج) هم اینها ایستادگی خواهند کرد و برای جهان نقشه‌های شومی دارند و به دنبال از بین بردن خانواده‌های غیریهود از طریق فساد و عفت ستیزی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عالی با بیان اینکه مهمترین نماد غرب امروزه برهنگی و عریانی و بی‌حجابی است، اظهار کرد: وقتی غرب به خداوند و دین پشت کرد به این سمت رفت، البته خدا و دینی که به آن پشت کردند ایرادات بسیاری داشت اما در عین حال پشت کردن غرب به خدا و دین و خود الهی انسان و روح ملکوتی و الهی انسان و محدود کردن انسان به ماده و همین تن و بدن و لذت‌گرایی، غرب به این مسیری که امروز در آن قرار دارد رسید.

ارزش زن در غرب به تأمین لذت‌های جنسی دیگران است

وی با اشاره به اینکه غرب لباس و پوشش را مانعی برای لذت انسان می‌داند، خاطرنشان کرد: در فرهنگ غرب زنی ارزش دارد که بیشتر لذت‌های دیگران را تأمین کند و چشم‌ها را خیره کند و به همین خاطر زن تبدیل به یک کالای لوکس شد، این به ضرر زنان و به نفع مردان حریص و نظام سرمایه‌داری است، امروزه در بسیاری از کشورها حتی کشورهای به ظاهر اسلامی در برخی شبکه‌ها فقط و فقط تبلیغات کالا است و 95 درصد این تبلیغات توسط تن و بدن زن انجام می‌شود.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه نظام سرمایه‌داری بی رحم است، تصریح کرد: در جاهلیت قدیم شخص زن را نابود می‌کردند و در جاهلیت مدرن شخصیت زن را نابود کردند، وقتی زن در این ساختار و نظام و جامعه در صورت خیره کردن چشم‌ها ارزش دارد طبیعتا تبدیل می‌شود به تجارت و امروز تجارت زن و کودک از مهمترین تجارت‌های جهانی است.

حجت الاسلام والمسلمین عالی به فروش زنان توسط داعش به عنوان برده جنسی به صهیونیست‌ها اشاره کرد و گفت: زنی که فقط باید چشم‌ها را خیره کند جنسیت و جذابیتش فقط در جامعه دیده خواهد شد و توانمندی‌های آنها هرگز دیده نخواهد شد. این دقیقا مقابل فلسفه حجاب است، فلسفه حجاب یعنی اینکه آنچه زن را تبدیل به کالا می‌کند بپوشان و انسانیت خود را ظاهر کن تا جامعه از آن استفاده کند.

حجاب مانع تبدیل شدن زن به کالا می‌شود

وی ادامه داد: فلسفه حجاب می‌گوید جذابیت و زنانگی بانوان برای خانه است، خداوند متعال به پیامبر اکرم(ص) می‌فرماید جلباب‌های زنان مؤمن، جلباب ماننده مقنعه است که بلند است و نیمی از بدن را می‌پوشاند، خداوند می‌فرماید با این خود را بپوشانند، چرا که بهتر است که مردم آنها را به انسانیت و تقوا بشناسند و آنها را اذیت نکنند.

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: زنی که تبدیل به کالای لوکس بشود دیگر مدیریت خانه را از دست خواهد داد، زن محور است و همه کاره خانه است ولی وقتی از خانه و خانواده جدا بشود دیگر مدیریت خانواده را از دست خواهد داد و خانواده دچار فروپاشی خواهد شد. در غرب اکنون تعریف خانواده این است که خانواده جایی است که یک زن یا یک مرد، یا دو زن یا دو مرد با هم زیر یک سقف زندگی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عالی با اشاره به ترویج همجنسگرایی در غرب، تصریح کرد: خانواده‌های تک والدی از دیگر توطئه‌های غرب است، یعنی یک زن با یک بچه که پدر این بچه نیز مشخص نیست چرا که بچه نامشروع است، مرکز مطالعات خانواده زیر نظر سازمان ملل آمار فرزندان نامشروع را هرچند سال یکبار بروزرسانی می‌کند، سال 2015 آماری که این سازمان داده است این است که 56 درصد متولدین فرانسه نامشروع هستندف در انگلستان 48 درصد و در آمریکا 43 درصد فرزندانی که متولد می‌شوند نامشروع هستند.

وی در ادامه اظهار کرد: این آمار در کشورهای اسلامی بسیار ناچیز است، در ترکیه 2 درصد است، در ایران، افغانستان و عراق هر سه باهم این آمار زیر یک درصد است، اگرچه یک تولد نامشروع هم زیاد است اما باتوجه به وضعیت جهان باید این آمار را در نظر گرفت.

برخی مسؤولان دولت قبل سند 2030 را امضا کرده بودند

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه غرب ازدواج سفید را که سیاه‌ترین نوع ازدواج است را تشکیل خانواده می‌داند، عنوان کرد: خانم فاطمه حقیقت‌جو نماینده مجلس ششم ما که به رهبری نامه نوشتند که اگر باید جام زهری بنوشید زودتر بنوشید و در فتنه 88 فعال بود و بعد به آمریکا رفت، در مصاحبه‌ای با افتخار گفته بود من ازدواج سفید کردم. الان فقط مانده است که ازدواج میان انسان و حیوان را رواج بدهند و آن را به عنوان یک خانواده بپذیرند.

حجت الاسلام والمسلمین عالی سقوط خانواده توسط شیطان را توطئه غرب برای جوامع اسلامی عنوان کرد و گفت: استیکرهای خانواده که در تلفن‌های همراه وجود دارد همه اقسام انحرافی خانواده که مطرح شد را دارد. در سند 2030 که در ایران در دولت قبل اجرا می‌شد که 17 هدف داشت، از اهداف آن آموزش و پرورش و محیط زیست و بهداشت بود و یکی از اهداف آن نهاد خانواده بود و این سند غربی سازی کشورها را دنبال می کند.

وی در ادامه افزود: در بخش مربوط به خانواده تیتر سند 2030 تنظیم و تحکیم خانواده بود اما خانواده با تعریف خودشان مدنظر بود که متأسفانه امضای برخی مسؤولان دولت قبل پای آن بود، رییس جمهور سابق گفته بود من از هرچه بگذرم از سند 2030 نخواهم گذشت که رهبری مانع این اقدامات شدند؛ فروپاشی خانواده در دستور کار دستگاه ابلیس است.

استاد حوزه علمیه مسأله بی حجابی را در راستای فروپاشی نهاد خانواده دانست و تصریح کرد: دشمنان تمام تلاش خود را برای ترویج بی حجابی به کار گرفته‌اند چرا که عریانی و بی حجابی مهمترین نماد غرب است و بعد از بی حجابی پوشش‌ها به ویژه در فصل گرما بسیار کم خواهد شد و پس از آن آزادی روابط نامشروع را پیگیری خواهند کرد و پس از آن آزادی همجنسگرایان و در نهایت فروپاشی خانواده را شاهد خواهیم بود./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات