۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۷۳۱۹۸۰
به همت هیئت غریب مدینه امیرکلا؛

اجتماع بزرگ امام حسنی ها برگزار می شود

اجتماع بزرگ امام حسنی ها برگزار می شود
عاشقان اهل بیت(ع) و ارادتمندان به حضرت امام حسن مجتبی(ع) در استان مازندران، همزمان با ایام ولادت این امام همام، اجتماع بزرگ امام حسنی‌ها را برپا می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا در مازندران، عاشقان اهل بیت(ع) و ارادتمندان به حضرت امام حسن مجتبی(ع) در استان مازندران، همزمان با ایام ولادت این امام همام، اجتماع بزرگ امام حسنی‌ها را برپا می‌کنند و شهرستان امیرکلا میزبان یکی از باشکوه‌ترین این اجتماعات خواهد بود.

هیئت غریب مدینه امیرکلا، بانی برپایی این اجتماع است و با همکاری دیگر تشکل‌های مردمی، هیئت‌های مذهبی و نهادهای فرهنگی، میزبان عاشقان امام حسن(ع) در این شهرستان خواهد بود. به گفته مسئول این هیئت، اجتماع امام حسنی‌ها در شهرستان امیرکلا، از ساعت 20 چهارشنبه شانزدهم فروردین ماه، همزمان با شب ولادت امام مجتبی(ع) برپا خواهد شد. قاسم حسن زاده امیری، محل این اجتماع را نیز حسنیه اعظم امام حسن مجتبی(ع) واقع در میدان انقلاب این شهرستان اعلام کرد.

این محفل باشکوه با قرائت آیات کلام الله مجید توسط حاج حامد شاکرنژاد قاری ممتاز و بین‌المللی کشورمان آغاز می‌شود و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدیان و مدیحه‌سرایی حاج حسین سیب‌سرخی ادامه خواهد یافت./933/

جواد رستمی
ارسال نظرات