۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۷۱۷۷۲۷

سوم شهریور پایان زمان مصاحبه داوطلبین دانشگاه رضوی

سوم شهریور پایان زمان مصاحبه داوطلبین دانشگاه رضوی
خراسان رضوی - مصاحبه های پذیرفته شدگان در آزمون ورودی اختصاصی دانشگاه رضوی از 22 مرداد آغاز و تا سوم شهریور ادامه خواهد داشت.

خطیر آقاجانی، مسؤول پذیرش و گزینش دانشگاه علوم اسلامی رضوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان رضوی گفت: مصاحبه داوطلبین پذیرفته شده در آزمون ورودی دانشگاه از 22 مرداد آغاز شده و تا 3 شهریور ادامه دارد.

وی افزود: روزانه بین 50 تا 70 نفر درمحل برگزاری مصاحبه ها در ساختمان شماره یک دانشگاه علوم اسلامی رضوی واقع در صحن امام حسن حرم مطهر رضوی حاضر می شوند.

مسؤول گزینش و پذیرش دانشگاه رضوی گفت: در مقطع کارشناسی دیپلم یک مصاحبه تست روانشناسی و یک مصاحبه عمومی انجام می شود اما داوطلبین کارشناسی طلبه مصاحبه روانشناسی ندارند بلکه در کنار مصاحبه عمومی، مصاحبه ادبیات عرب را خواهند داشت.

وی افزود: داوطلبین مقطع ارشد مصاحبه عمومی، ادبیات عرب و دروس تخصصی را خواهند داشت که از سوی ده تیم دو نفره از استادان زبده که عمدتا اعضای هیئت علمی دانشگاه هستند برای مصاحبه ها فراخوان شدند.

خطیر آقاجانی گفت: در بخش داوطلبین خانم فقط مصاحبه عمومی با دو استاد خواهر برگزار می شود و باقی موارد نظیر مصاحبه ادبیات یا دروس تخصصی برای رعایت عدالت و یکسانی مصاحبه ها با همین تیم ده نفر خواهد بود.

وی افزود: نتیجه نهایی آزمون و مصاحبه هفته دوم یا سوم شهریور اعلام خواهد شد و اگر کسی اعتراض بجایی داشت با ارائه درخواست کتبی در جلسه هسته گزینش مطرح و بررسی می شود در صورت حق بودن آن پیگیری و اعاده می شود.

مسؤول گزینش و پذیرش دانشگاه رضوی گفت: برای رعایت حال داوطلبین شهرستانی، فضای اسکان در نظر گرفتیم که یک روز قبل و یک روز بعد از مصاحبه، آقایان در ساختمان شماره یک دانشگاه و خانم ها در پردیس خواهران می توانند پذیرش شوند تا با آسودگی خیال و آرامش لازم در این مصاحبه شرکت کنند.

وی افزود: برخلاف سال های گذشته برای عدم اتلاف وقت داوطلبین و نیز نظم در برگزاری مصاحبه ها، حضور داوطلبین زمان بندی شده و در ساعت های مشخص از نوبت صبح یا عصر باید برای مصاحبه در محل حاضر باشند.

خطیر آقاجانی ادامه داد: در صورتی که ناخواسته در زمان مقرر بنا به دلایلی نتوانستن حاضر شوند نهایتا باید تا سوم شهریور در این مصاحبه شرکت کنند./933/

جواد رستمی
ارسال نظرات