۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۷۳۲۰۶۱
آیت الله کریمی جهرمی:

فعالیت مجمع نمایندگان طلاب بسیار سودمند است/ خدمت به حوزه ثواب عظیمی دارد

فعالیت مجمع نمایندگان طلاب بسیار سودمند است/ خدمت به حوزه ثواب عظیمی دارد
آیت الله کریمی جهرمی گفت: کمک و پشتیبانی از طلاب موجب تشویق و ترغیب به این مسیری است که تقوای الهی و خدمت به بندگان الهی را به دنبال دارد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله کریمی جهرمی در دیدار رئیس، نائب رئیس و منشی مجمع نمایندگان طلاب با تأکید بر اینکه امروز خدمت به طلاب و حوزه ثواب عظیمی دارد و فعالیت مجمع نمایندگان طلاب بسیار سودمند، مطلوب و مورد تأیید همه بزرگان است، گفت: کمک و پشتیبانی از طلاب موجب تشویق و ترغیب به این مسیری است که تقوای الهی و خدمت به بندگان الهی را به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه امور اخلاقی و حفظ معنویت موجب موفقیت انسان هاست، ابراز داشت: بنده برای شما عزیزان دعا می کنم تا بتوانید در اهداف خود موفق باشید.

در ادامه این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر، فعالیت نمایندگان طلاب را چشمگیر و مجمع کنونی را مجمعی پرکار، باانگیزه و برنامه محور توصیف کرد و گفت: افتخار ما این است که روحیه اخلاص و خدمتگزاری را از عمل بزرگان حوزوی خود یافته ایم.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب گروه های جهادی حوزه را بسیار ممتاز و پرتلاش دانست و افزود: با ایجاد دفتر گروه های جهادی در مجمع نمایندگان طلاب، ان شاء الله شاهد فعالیت های منظم و هدفمند خواهیم بود.

ارسال نظرات