۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۷۳۲۱۷۰
نماینده ولی فقیه در کاشان:

گفتمان سازی و اجرایی کردن بیانیه گام دوم وظیفه همگانی است

گفتمان سازی و اجرایی کردن بیانیه گام دوم وظیفه همگانی است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفتمان سازی و اجرایی کردن بیانیه گام دوم در جامعه را وظیفه همگانی دانست و گفت: تحقق بیانیه گام دوم برای تعجیل در ظهور موثر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام و المسلمین سید سعید حسینی پنجشنبه شب در دیدار در جمعی از اعضای رهپویان گام دوم انقلاب آران و بیدگل، گفت: گفتمان سازی و اجرایی کردن بیانیه گام دوم در جامعه وظیفه همگانی است.

وی بر تمرکز اعضای رهپویان گام دوم انقلاب در شهرستان آران و بیدگل برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب تأکید کرد و افزود: فعالیت‌های سیاسی همچون انتخابات در اولویت‌ها بعدی اعضاء قرار داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه هزار و سیصد اندیشکده آمریکایی متحد شده اند تا اجازه ندهند بیانیه گام دوم انقلاب تبدیل به گفتمان شود، گفت: امروز وظیفه همگانی مقابله با اندیشکده‌ها آمریکایی و گفتمان سازی و اجرایی کردن توصیه‌های هفتگانه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب است.

به گفته وی توصیه‌های هفتگانه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب باید در آموزش و پرورش تبیین شود و دانش آموزان مدارس پاسخگوی سؤوالات معلمان خود باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تحقق بیانیه گام دوم انقلاب برای تعجیل در ظهور را موثر دانست و افزود: امروز بیانیه گام دوم انقلاب باید بعنوان سند بالادستی در نظام تربیتی و فرهنگی قرار داشته باشد.

وی افزود: پنج توصیه از هفت توصیه بیانیه دوم انقلاب در حکم رهبر معظم انقلاب برای انتصاب نماینده ولی فقیه در کاشان برای اجرا توصیه شده است که با همراهی فعالان این عرصه در منطقه کاشان فعالیت‌ها آغاز شده است.

نماینده ولی فقیه در کاشان از انتخابات به عنوان یکی از مصادیق بیانیه گام دوم انقلاب نام برد و اظهار داشت: محوریت نماینده ولی فقیه در کاشان در انتخابات در بر گیرنده همه گروه‌های سیاسی فعال در انتخابات است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات