۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۷۳۲۲۷۷
نماینده ولی فقیه در مازندران مطرح کرد؛

عدم رشد تولید، ریشه بسیاری از مشکلات/نقش مهم قوه قضائیه در تحقق شعار سال

عدم رشد تولید، ریشه بسیاری از مشکلات/نقش مهم قوه قضائیه در تحقق شعار سال
مازندران - امام جمعه ساری به نقش مهم و برجسته قوه قضائیه در تحقق شعار سال مهار تورم و رشد تولید اشاره کرد و گفت: امروز بسیاری از مشکلات به دلیل عدم رشد تولید است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لایینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار با رییس کل دادگستری استان، ضمن تسلیت ایام شب‌های قدر، جلب رضایت مردم را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: باید از همه ظرفیت ها برای جلب رضایت مراجعه کنندگان استفاده شود.

وی، برخورد با تبعیض و بی عدالتی را یکی از وظایف مهم دستگاه قضا عنوان کرد و افزود: همه تلاش دادگستری باید این باشد که در این حوزه کاری بی عدالتی اتفاق نیفتند، چون تبعیض و بی‌عدالتی سمی است که همه زحمات و خدمات را تباه می‌کند.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود به نقش مهم و برجسته قوه قضائیه در تحقق شعار سال مهار تورم و رشد تولید اشاره کرد و گفت: امروز بسیاری از مشکلات به دلیل عدم رشد تولید است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که دستگاه قضا باید با نهادهایی که مانع تحقق رشد تولید می شوند برخورد کند، خاطرنشان کرد: باید از همه ظرفیت ها در جهت تقویت تولید استفاده شود.

وی در ادامه سخنان خود خواستار جدی گرفتن نظارت بر مجموعه دستگاه‌ها از سوی قوه قضائیه شد و گفت: به مقاومت افراد اعتماد نکنید، نظارت همیشه ضروری و مفید است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی همچنین به هجمه ها و توطئه های دشمنان علیه ارزش های دینی و الهی اشاره کرد و افزود: در حال حاضر هجمه و فتنه جدید از مظاهر فرهنگ غرب و تظاهر به آن امنیت روانی مردم را بر هم زده است.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود با اشاره اعلام موضع رییس قوه قضائیه در رابطه با بحث بی‌حجابی‌ها، افزود: کشف حجاب به‌عنوان یک حرام قانونی و سیاسی اعلام شده و دستگاه ها باید در این خصوص جدیت بیشتری داشته باشند.

وی با تأکید بر این که قرارگاه حجاب و عفاف باید فعالیت منسجم تری داشته و اقدامات درستی داشته باشد، خاطرنشان کرد: کار فرهنگی در کنار الزامات قانونی ضرورت دارد./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات