۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
کد خبر: ۷۳۲۴۷۸
معاون فرهنگی ستاد امر به معروف کاشان:

حجاب، مانع حضور زنان در صحنه‌های علمی، سیاسی و اجتماعی نیست

حجاب، مانع حضور زنان در صحنه‌های علمی، سیاسی و اجتماعی نیست
اصفهان – حجت الاسلام ابن علی تأکید کرد که بانوان ایرانی ثابت کرده اند با وجود حجاب هم می‌توان در صحنه‌های علمی سیاسی و اجتماعی حضور داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام عباس ابن علی چهارشنبه شب در همایش ستاد احیاء امر به معروف ونهی از منکر کاشان که در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد، گفت: هرکجا جوان متدین و مؤمن انقلابی و پیشکسوتان متدین دلسوز برای دفاع از شعائر اسلام و تشیع و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی به صحنه آمدند موفق بودند.

وی آمران به معروف و ناهیان از منکر را از فعالان گمنام این عرصه دانست و افزود: یکی از ویژگی‌های اولیاء الله گمنامی است و آن‌ها در آسمان‌ها شناخته شده هستند، اما در زمین گمنام هستند.

به گفته وی فعالیت‌های امسال ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کاشان در تعطیلات نوروزی روحیه و خون تازه‌ای در رگ‌های جوانان و نوجوانان مومن و انقلابی جاری و ساری کرد و سبب تقویت روحیه کسانی شد که از وضعیت حجاب ناامید شده بودند.

حجت الاسلام ابن علی با تقدیر و تجلیل ازعملکرد نیرو‌های ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشان در تعطیلات نوروز امسال گفت: عملکرد نیرو‌های داوطلب و حمایت و پشتبیانی مسؤولان شهرستان کاشان نشان داد هرجا جوان متدین و مؤمن انقلابی برای دفاع از ارزش‌های اسلامی پای کار آمده است حتماً به موفقیت و پیروزی می‌رسیده است.

معاون فرهنگی ستاد امر به معروف شهرستان کاشان ادامه داد: فراخوان انجام شده در تعطیلات نوروز امسال و عملکرد این ستاد سبب امید و انگیزه بیشتر جوانان و مردم و حمایت از اقدامات انجام شد.

حجت الاسلام ابن علی یادآور شد: آنچه در اغتشاشات با موضوع حجاب و عفاف اتفاق افتاد یک حرکت آفندی از سوی دشمن بود و دشمن از زنان مومن و انقلابی و موفق مجبه انقلابی انتقام گرفت.

به گفته وی دشمن در تبلیغات وسیع خود طی سال‌های متمادی حجاب را مانع پیشرفت و علم و حضور در اجتماع معرفی کرده بود، اما در عمل ثابت شد با حجاب می‌توان در سطوح بالای معرفتی و علمی در حوزه و دانشگاه حضور داشت.

معاون فرهنگی ستاد امر به معروف شهرستان کاشان ادامه داد: دشمن از این نمایش و اتفاق جهانی که زن ایرانی توانست عفیفانه در قله‌های علم و معرفت و عرفان و حضور داشته باشد و در صحنه‌های سیاسی و مبارزه با ظالم ایستادگی کند به شدت عصبانی و به دنبال انتقام بودند.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب می‌فرماید، آن نیرویی که در مقابل اعتشاشات ایستاد و خاک سیاه بر سر دشمن ریخت خود زنانی بودند که حق را از باطل تشخیص دادند و دشمن را نا امید کردند.

به گفته وی بانوان ثابت کرده بودند با وجود حجاب می‌توان در صحنه‌های علمی سیاسی و اجتماعی حضور داشت، اما آن‌ها از این اتفاق عصبانی بودند و به دنبال انتقام بودند.

حسین ثالث مؤید

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات