۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۷۳۲۸۷۳
نماینده ولی فقیه در لرستان:

مقابله با زورگویان عالم در سایه جانفشانی ارتشیان صورت گرفته است

مقابله با زورگویان عالم در سایه جانفشانی ارتشیان صورت گرفته است
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی در تاریخ می‌درخشد، گفت: این شکوه و عظمت در سایه صبر جانفشانی ارتشیان به دست آمده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، صبح امروز در آیین گرامیداشت روز ارتش با اشاره به اینکه  ملت ایران در ۴۵ سال اخیر سختی‌های بسیاری را تحمل کرده و زورگویان را به عقب راند، گفت: این مهم در سایه جانفشانی ارتشیان صورت گرفته است.

نماینده ولی فقیه در لرستان امنیت ایران را مرهون جانفشانی و از خودگذشتگی ارتشیان در دوران انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: امروز ما بی‌نظیر ترین نیروهای مسلح و ارتش را به لحاظ مکتبی و ایمانی دارا هستیم.

وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی مکتبی ترین ارتش در دنیا و دارای بروزترین تجهیزات است، خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی از صفات متنوع و گوناگونی برخوردار است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به صفات برجسته ایمانی، توانمند، مردمی و ولایت مدار ارتش اشاره کرد و گفت: جنبه ایمانی ارتش، مجاهدت نیروهای مسلح توانمند در قدرت بازدارندگی زبان‌زد و برجسته است.

وی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی در تاریخ می‌درخشد و این شکوه و عظمت در سایه صبر جانفشانی ارتشیان به دست آمده است و هم اکنون ارتش جمهوری اسلامی مقتدر و درحال رشد است و تقویت ایمانی نیروهای مسلح باید با قدرت ادامه پیدا کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) آینده درخشانی را برای ارتش جمهوری اسلامی پیش‌بینی کردند، گفت: اکنون ارتشیان در هوا، زمین و دریا دارای توانمندی بسیاری هستند و آینده ای پرافتخار دارند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات