۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸
کد خبر: ۷۳۳۱۴۹

پنجاه و یکمین مرحله طرح شهید رهنمون در قم اجرایی شد

پنجاه و یکمین مرحله طرح شهید رهنمون در قم اجرایی شد
پنجاه و یکمین مرحله طرح شهید رهنمون با همکاری سازمان بسیج جامعه پزشکی و پرداخت ۳۸۵ میلیون تومان هزینه دارو برای بیماران نیازمند اجرایی شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، پنجاه و یکمین مرحله طرح شهید رهنمون با محوریت ویزیت و داروی رایگان برای نیازمندان از محل عواید موقوفات، به میزبانی حرم مطهر امامزاده موسی مبرقع(ع) اجرایی شد.

در این طرح که سازمان بسیج جامعه پزشکی استان و تیم‌های جهادی شهید علوی و شهید سعادتمند و همچنین بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) در اجرای آن همکاری داشتند، پزشکان عمومی و متخصصان داخلی، قلب، زنان و زایمان، روان شناسی، مامایی، چشم، اطفال، ارتوپد، طب سنتی و تغذیه حضور داشتند.
بر این اساس و در مجموع به 825 نفر از مراجعان، خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده و 90 نفر هم خدمات دندانپزشکی دریافت کردند.

همچنین همه مراجعان از داروی رایگان بهره‌مند شدند و 90 نفر هم برای ادامه درمان و دریافت خدمات تخصصی‌، به بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) ارجاع شدند.

گفتنی است، دو نفر از مراجعه‌کنندگان که از بیماران اوتیسم بوده و نیاز به عمل جراحی داشتند نیز در این طرح ویزیت شده و با دستور مدیرکل اوقاف استان قم، مقرر شد هزینه عمل جراحی آنها پرداخت شود.

به این ترتیب و در پنجاه و یکمین مرحله طرح شهید رهنمون، 385 میلیون تومان دارو و عینک رایگان از محل عواید موقوفات درمانی بیمارستان سید محمد فاطمی و مزار مقدس شیخان هزینه شد.

ارسال نظرات