۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۷۳۳۴۸۲

وداع باشکوه مردم با پیکر آیت الله سلیمانی در بابلسر

وداع باشکوه مردم با پیکر آیت الله سلیمانی در بابلسر
پیکر آیت الله عباسعلی سلیمانی پس از برگزاری آیین وداع در شب گذشته، امروز با حضور پرشور مردم مؤمن و انقلابی مازندران در بابلسر تشییع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، مردم قدرشناس، انقلابی و مؤمن بابلسر پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه با حضور گسترده خود پیکر آیت الله عباسعلی سلیمانی را تشییع کردند.

بر اساس این گزارش، در این مراسم باشکوه جمع کثیری از مسؤولان لشکری و کشوری به ویژه رییس سازمان انرژی اتمی، نماینده ولی فقیه در مازندران، استاندار مازندران و سایر شخصیت های کشوری و استانی حضور داشتند.

این گزارش می افزاید؛ همچنین مراسم وداع با پیکر مطهر آیت الله شهید سلیمانی شب گذشته با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران، استاندار، جمع کثیری از علما و روحانیان و سایر مسؤولان در مصلی بابلسر برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم حجت الاسلام قلی پور پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی شهادت آیت الله سلیمانی را قرائت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، پیکر آیت الله سلیمانی پس از تشییع در بابلسر در ادامه به شهرهای قائمشهر و سوادکوه منتقل خواهد شد تا مردم این شهرها نیز با پیکر این عالم وارسته وداع کنند.

گفتنی است، مراسم تشییع و تدفین پیکر آیت الله سلیمانی روز شنبه نهم اردیبهشت ساعت هشت و سی دقیقه از مقابل مسجد امام حسن عسکری(ع) قم به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) خواهد بود و حضرت آیت الله جوادی آملی بر پیکر این عالم انقلابی نماز اقامه خواهد کرد./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات