۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۷۳۳۴۸۶
نماینده ولی فقیه در مازندران:

آیت الله سلیمانی برای اعتلای انقلاب و خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نکرد

آیت الله سلیمانی برای اعتلای انقلاب و خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نکرد
مازندران - امام جمعه ساری با اشاره به وداع باشکوه مردم با پیکر آیت الله سلیمانی گفت: عملکرد بیش از چهار دهه ایشان نشان از ولایت مداری و مردم داری ایشان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در حاشیه تشییع پیکر مطهر آیت الله سلیمانی در بابلسر با اشاره حضور گسترده مردم در تشییع پیکر این عالم وارسته گفت: این حضور با شکوه نشان دهنده قدرشناسی از این شخصیت ممتاز تجلیل از انقلاب و ولایت است.

وی با بیان این که آیت الله سلیمانی در بُعد مذهبی، فرهنگی و سیاسی از سرآمدان انقلاب اسلامی ایران بود، افزود: حضور این عالم مردمی و انقلابی در عرصه های مختلف انقلاب نشان دهنده روحیه انقلابی و ولایت پذیری ایشان است.

امام جمعه ساری با اشاره به وداع باشکوه مردم با پیکر این عالم خدوم و انقلابی خاطرنشان کرد: عملکرد بیش از چهار دهه آیت الله سلیمانی نشان از ولایت مداری و مردم داری ایشان است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان که آیت الله سلیمانی برای اعتلای انقلاب اسلامی و خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نکرد، بیان داشت: این عالم مردمی و انقلابی در طول عمر با برکت خود همواره در خدمت انقلاب و نظام بود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با اشاره به تلاش دشمنان برای تخریب چهره روحانیت و این شخصیت خدوم، خاطرنشان کرد: این حضور گسترده و بی نظیر خنثی کننده همه توطئه ها و نقشه های دشمنان علیه روحانیت است./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات