۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۷۳۳۷۲۲

واکنش آیت الله کریمی جهرمی به حوادث اخیر

واکنش آیت الله کریمی جهرمی به حوادث اخیر
آیت الله کریمی جهرمی ضمن محکوم کردن حوادث تأسف‌بار اخیر که منجر به مجروح شدن برخی از طلاب شد تصریح کرد که باید همه، وظایفی که بر عهده‌مان است را به خوبی انجام دهیم.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله کریمی جهرمی در درس خارج فقه خود با اشاره به حوادث تأسف‌بار اخیر در مجروح شدن برخی از طلاب محترم و محکومیت این حوادث، گفت: این اعمالی که از برخی افراد بی عاطفه سر می‌زند، واقعاً قلوب همه را به درد می‌آورد!

استاد درس خارج حوزه علیمه قم اظهار کرد: چه گناهی از این آقایان مظلوم دیده‌اید که اقدام به ضرب و جرح آنها می‌کنید؟! انصاف و عدالتتان کجا رفته است؟! طلبه‌ای که اول صبح بلند شده، استراحت را بر خود حرام کرده و برای تحصیل علم راهی شده است، چطور دلتان می‌آید نسبت به این انسان مظلوم چنین جنایتی انجام دهید؟

وی ضمن آرزوی شفا برای مجروحان این حوادث خطاب به حوزه‌های علمیه و روحانیت معظم بیان کرد: روحانیون هم باید بدانند که این حوزه با خون دل‌خوردن‌های علما و بزرگانی، مثل مرحوم آقای حاج شیخ عبدالکریم حائری به پا شده است. باید همه، وظایفی که بر عهده‌مان است را به خوبی انجام دهیم. نسبت به مردم عزیزمان مخصوصاً جوانان، خیرخواهی و دلسوزی داشته باشیم، از خودبرتربینی و قدرت‌نمایی بپرهیزیم، من و ما گفتن و تفرقه را کنار بگذاریم و شعار همه ما خدا، اهل بیت علیهم السلام و امام زمان علیه السلام باش

ارسال نظرات