۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۷۳۳۷۳۸
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

معلمان نقش مهمی در نهادینه کردن ارزش‌های اسلامی دارند

معلمان نقش مهمی در نهادینه کردن ارزش‌های اسلامی دارند
حجت‌الاسلام نوروزی با تأکید بر نهادینه شدن ارزش‌های اسلامی در جامعه، گفت: معلمان و بسیجیان نقش و تأثیر بسیار زیادی در این امر مهم دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی،حجت‌الاسلام علی نوروزی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در خراسان شمالی، امروز در همایش روز عقیدتی سیاسی سپاه ضمن گرامیداشت روز معلم، اظهار کرد: دشمنان از اندیشمندان و متفکران انقلابی هراس دارند.

وی افزود: یکی از این متفکران انقلابی که با آثار و افکار خود عرصه را بر دشمن تنگ کرده بود شهید مطهری بود که دشمنان حضور این عالم و متفکر انقلابی را تاب نیاورده و این اندیشمند گران‌قدر را ترور کردند.

حجت‌الاسلام نوروزی اضافه کرد: هراس استکبار جهانی از نام و هویت علما، بزرگان دینی، اندیشمندان و فیلسوفان ایران اسلامی به حدی است که از تمام ابزارها و امکانات خود برای تخریب این اندیشمندان استفاده می‌کنند و هر زمان که به نتیجه نمی‌رسند آن‌ها را ترور می‌کنند.

وی ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی به دلیل اینکه جرئت رویارویی با فیلسوفان و اندیشمندان ما را ندارند از مخالفان سرسخت دانشمندان و فیلسوفان ایران اسلامی هستند و به خاطر همین ترس و وحشت است که شهید مطهری را در تاریکی شب با اصابت گلوله به شهادت رساندند.

حجت‌الاسلام نوروزی تصریح کرد: ترور و به شهادت رساندن شهید مطهری نشانه بارزی از ترس و وحشت دشمنان از این عالم گران‌قدر بود؛ چراکه شهید مطهری نقش اساسی در شکل‌گیری انقلاب اسلامی داشته و آثار معنوی خوبی از خود برجای گذاشته است.

وی خاطرنشان کرد: در حقیقت دشمنان و استکبار جهانی بیشتر از اینکه از تجهیزات نظامی و موشک وحشت داشته باشند از علما، دانشمندان، متفکران، آموزه‌های دینی و ارزش‌های اسلامی هراس دارند و به همین دلیل در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برای از بین بردن دین و ارزش‌های دینی جنگ و عملیات روانی راه انداخته‌اند.

حجت‌الاسلام نوروزی افزود: دشمنان می‌دانند که ارزش‌های اسلامی نقطه قوت جبهه اسلام است و برای تضعیف و از بین بردن این نقطه قوت به هر حیله و نیرنگی متوسل می‌شوند

وی بیان داشت: سؤال اینجاست که یک انسان متفکر و اندیشمند چه ضرر و زیانی برای دشمنان دارد؟ باید بدانیم که راهبرد و تلاش متفکران و اندیشمندان انقلاب اسلامی افزون بر داخل مرزها در خارج از مرزها هم باعث مقاومت جوانان فلسطینی شده است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی، گفت: اینکه امروز می‌بینیم هزاران جوان و نوجوان با عکس حاج قاسم سلیمانی در کنار مسجدالاقصی عکس یادگاری می‌گیرند نشان‌دهنده ارزش و اهمیت متفکران اسلامی و شکست دشمنان و نقشه‌های آن‌ها است./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات