۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۸
کد خبر: ۷۳۳۴۹۱
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

معلمان باید با تحقیق و بررسی علم خود را روزآمد کنند

معلمان باید با تحقیق و بررسی علم خود را روزآمد کنند
حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری گفت: با توجه به اینکه جامعه روزبه‌روز در حال پیشرفت است لازم است معلمان هم با تحقیق و بررسی علم خود را به‌روز کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز، در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه استان که در مصلای امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، با تسلیت شهادت استاد مرتضی مطهری، اظهار داشت: شهید مطهری بهترین الگو برای معلمان و قشر فرهنگی جامعه محسوب می‌شود

وی افزود: اگر معلمان و قشر فرهنگی جامعه شهید مطهری را الگوی خود قرار دهند قطعاً موفق‌تر عمل کرده و می‌توانند بزرگان بسیاری در حوزه علم تربیت کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری اضافه کرد: معلمان باید بدانند که در ساختن جامعه نقش بسزایی دارند؛ چراکه آینده جامعه به دست انسان‌هایی ساخته می‌شود که تحت نظر آن‌ها تربیت‌شده‌اند.

وی بابیان اینکه معلمان باید شهید مطهری را الگوی خود قرار دهند، ادامه داد: تمام معلمان و فرهنگیان جامعه باید بامطالعه آثار وزندگی شهید مطهری در تربیت دانش آموزان تلاش کرده تا بتوانند به این طریق نقش مؤثری در رشد و پیشرفت جامعه داشته باشند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری تصریح کرد: هدف شهید مطهری رشد و تعالی دانش‌آموز و درنتیجه رشد جامعه بود این شهید گران‌قدر نیتش خدا و اسلام و کاشتن عشق و محبت در دل جوانان و دانش آموزان نسبت به خداوند و خلق خدا بود.

وی خاطرنشان کرد: لذا معلمان به‌عنوان قشر فرهنگی جامعه باید در مسیری که انتخاب کرده‌اند خداوند را ناظر بر اعمال و رفتار خود دانسته و باجان و دل برای تربیت و تعالی دانش آموزان و دانشجویان خود تلاش کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری در ادامه با اشاره به بارش باران و سیلاب روز گذشته، اظهار داشت: بارش باران و سیلاب روز گذشته که خساراتی در استان و مرکز استان به وجود آورد می‌تواند نتیجه عدم برنامه‌ریزی در مواجهه با حوادث طبیعی باشد.

وی افزود: اگر مسئولان و متولیان امر برای مواجهه با حوادث طبیعی ازجمله سیلاب و رواناب برنامه‌ریزی درستی داشتند خسارات کمتری به منازل، مزارع و باغات مردم وارد می‌شد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی بابیان اینکه قطعاً بارش باران به‌خودی‌خود رحمت الهی محسوب می‌شود، گفت: باید مسئولان و متولیان امر همیشه برای مواجهه با این‌گونه حوادث آماده باشند تا شاهد خسارات کمتری باشیم./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات