۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۷۲۵۱۴۳
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

امروز دشمن اندیشه‌ها و جوانان را مورد هدف قرار داده است

امروز دشمن اندیشه‌ها و جوانان را مورد هدف قرار داده است
حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری گفت: امروز جنگ بر سر اندیشه‌ها و جوانان ما است و دشمن تلاش می‌کند جوان را از ما بگیرد، از این رو اگر نجنگیم می بازیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی، امروز در نشست کمیته همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش‌ و پرورش، اظهار داشت: امروز همه ما مسؤولیم تا از امانتی که خانواده‌ها به ما سپرده‌اند به‌ خوبی محافظت کنیم.

وی افزود: باید تلاش کنیم تا این دانش آموزان هم رشد علمی پیدا کنند هم رشد تربیتی؛ چراکه اگر علم نداشته باشند عقب‌ماندگی پیدا می‌کنیم؛ علم آقایی و بزرگی می‌آورد و اگر تربیت نباشد اختلاس و خیانت و بدبینی زیاد می‌شود؛ هر دو لازم و ملزوم یکدیگر هستند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین نوری اضافه کرد: همه ما باید برای تعلیم و تربیت این نسل که آینده نظام اسلامی را تشکیل می‌دهند تلاش کنیم.

وی ادامه داد: استقلال و پیشرفت نظام اسلامی بستگی به درخشش این دانش آموزان در آینده دارد، اینکه در آینده چه جوری درخشش پیدا می‌کنند نوع درخشش این‌ها قدرت و استقلال نظام یا ضعف و وابستگی نظام را به بیگانگان نشان می‌دهد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین نوری تصریح کرد: ما در مقابل این دانش آموزان مسؤولیم یعنی فردای قیامت از همه ما سؤال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: لذا باید همه مسؤولان، معلمان و مدیران در حوزه علمیه و آموزش‌وپرورش دست‌به‌دست هم داده و با وحدت و همدلی پیش برویم اگر وحدت و همدلی نباشد به نتیجه نمی‌رسیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری اظهار داشت: امروز جنگ بر سر مرزهاست؛ جنگ بر سر اندیشه‌ها و جوانان ما است و دشمن تلاش می‌کند جوان را از من و شما بگیرد، از این رو اگر نجنگیم می بازیم.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: باید برای حفظ این اندیشه‌ها و جوانان تمام مسائل حاشیه‌ای را کنار گذاشته و با وحدت و همدلی در کنار هم برای حفظ این ذخایر ارزشمند بجنگیم. /9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات