۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۳
کد خبر: ۷۳۴۰۲۹
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

آموزگاران دانش آموزان را به علم آموزی و اخلاق تشویق کنند

آموزگاران دانش آموزان را به علم آموزی و اخلاق تشویق کنند
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: معلم باید در بحث آموزش و تربیت تنها به کتب درسی اکتفا نکند بلکه باید دانش آموزان را به علم آموزی و اخلاق تشویق کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه در سخنانی ضمن تبریک هفته معلم اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیداری که با معلمان و فرهنگیان کشور داشتند جایگاه معلمی را بسیار والا عنوان کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: همه ما از آموزگاران درخواست داریم که دانش آموزان را به مانند فرزندان خویش ببینند و برای رشد و شکوفایی آنان از هیچ کوششی دریغ نورزند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: از سوی دیگر معلم باید در بحث آموزش و تربیت تنها به کتب درسی اکتفا نکند بلکه باید دانش آموزان را به علم آموزی و اخلاق تشویق کند، زیرا دانش آموزانی که با آموزش و تربیت اسلامی و انسانی به جامعه ورود پیدا می کنند آینده درخشانی هم برای خود خواهند داشت و هم برای جامعه.

آیت الله علما خاطرنشان کرد: معلم باید حقایق و مبانی دینی و انسانی و هویت ایرانی ـ اسلامی را به دانش آموزان یاد دهد و به آنان بیاموزد که چگونه در جامعه یک فرد مفید و تاثیر گذار باشند./1400/

ارسال نظرات