۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۷۳۴۰۱۴
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم استان کرمانشاه:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ملت ایران را به سمت قله های افتخار سوق می دهد

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ملت ایران را به سمت قله های افتخار سوق می دهد
کرمانشاه ـ سردار ریحانی گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت این ملت را به سمت قله های افتخار سوق داده است و امروز عزت و سربلندی از آن ماست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی صبح امروز در مراسم گرامیداشت سالروز عملیات غرور آفرین بازی دراز در جمع صعود کنندگان به ارتفاعات بازی دراز در سخنانی اظهار داشت: امروز ملت ایران در برابر جهان کفر و استبداد ایستاده است و همین امر زمینه عصبانیت دشمنان را فراهم کرده است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت این ملت را به سمت قله های افتخار سوق داده است و امروز عزت و سربلندی از آن ماست.

این فرمانده نظامی تأکید کرد: دشمن دست به هر کاری می زند که این فرهنگ و عزت ملت ایران را از بین ببرد ولی تاکنون ناکام مانده و دلیل آن استواری ملت ایران است.

سردار ریحانی ادامه داد: امسال شاهد برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز عملیات بازی دراز و نیز آغاز اردوهای راهیان نور با شکوه خاصی هستیم، بنابراین از بانیان این برنامه ارزشمند تقدیر می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: شروع اردوهای راهیان نور در سال جاری با سالروز عملیات بازی دراز آغاز شده است و این امر را گرامی می داریم./1400/

ارسال نظرات