۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۳
کد خبر: ۷۳۴۰۳۶

توصیه های حجت الاسلام والمسلمین حسینی یه اعضای شورای شهر کاشان

توصیه های حجت الاسلام والمسلمین حسینی یه اعضای شورای شهر کاشان
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه نماینده ولی فقیه در کار شورای شهر دخالت نمی‌کند، گفت: در دلسوزی اعضای شورا و شهردار هیچ شکی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی جمعه شب در دیدار با اعضای شورای شهر کاشان، گفت: نماینده ولی فقیه در کار شورای شهر دخالت نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه در دلسوزی اعضای شورا و شهردار هیچ شکی نیست، افزود: شما خواهران و برادران اعضای شورا و شهردار همه به نحوی برای انقلاب زحمت کشیده اید.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: برای هر یک از صندلی‌هایی که من و شما روی آن نشسته ایم هفتاد تا هفتاد و دو شهید داده شده است و امروز عملکرد همه ما در محضر خداوند و شهدا و امام زمان (عج) است و خداوند و پیامبراکرم (ص) شاهد و ناظر ما هستند و به عملکرد همه ما رسیدگی خواهند کرد.

وی با تأکید بر اینکه شورای شهر برای من مهم است و اهمیت دارد، اظهار داشت: مردم به شما اعضای شورای شهر اعتماد و رای داده اند تا برای توسعه و پیشرفت شهر تلاش کنید، از این رو تصمیمات اعضای شورای شهر برای شهردار و همه ما و مردم مهم است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در مورد برخی بداخلاقی‌ها گفت: هیچ کس نباید راضی باشد که به یک مسئول در شهر از هر جناحی که باشد توهین شود، چرا که سرلوحه شهردار و اعضای شورای شهر در هر مصاحبه‌ای در خلوت و جلوت باید صداقت و راستگویی باشد که تنها راه نجات انسان نیز راستگویی است.

وی با اشاره به اینکه نماینده ولی فقیه در کار شورای شهر دخالت نمی‌کند، تصریح کرد: من در انتخاب‌های شورای شهر دخالت نخواهم کرد و هر کس را که می‌خواهید برای مجلس شورای اسلامی انتخاب کنید و مردم نیز هر کس را می‌خواهند برای شورای شهر انتخاب کنند، چرا که اعتقاد دارم خداوند هم بهترین مصلحت را هدایت می‌کند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه اعضای شورای شهر و شهردار همه برای من محترم هستند، گفت: امروز در دو راهی داشتن و نداشتن تخصص شهردار قرار گرفته اید که به نظر می‌رسد مهلت یک تا دو ماهه به شهردار داده شود و مرجع بالا دستی کار‌های تخصصی دو ساله شهردار را رصد کند تا شهردار در صورت تمایل با حجت کناره گیری کند و یا در صورت تمایل برای ادامه کار، شورای شهر برایش تعیین تکلیف کند.

وی تأکید کرد: هیچ دخالتی در امور شورای شهر و شهردار نخواهم کرد، اما تنها درخواست من دادن مهلت دو ماهه به شهردار است تا عملکرد تخصصی شهردار کارشناسی شود و بعد از دو ماه گزارش کارشناسی به شورای شهر، شهردار و نماینده ولی فقیه گزارش شود.

حجت الاسلام والمسلمین تأکید کرد: طی مدت مهلت دو ماهه به شهردار برادری و اخوت خود را حفظ کنید و از هرگونه حرف و سخن و مصاحبه‌ای که سبب اختلاف و تفرقه و تنش شود به شدت خودداری کنید./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات