۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۷۳۴۰۲۶
نماینده ولی فقیه در کاشان:

سفر رئیس جمهور به سوریه نشانه اقتدار ایران و شکست آمریکا است

سفر رئیس جمهور به سوریه نشانه اقتدار ایران و شکست آمریکا است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: سفر رئیس جمهور ایران در عالی‌ترین سطح به سوریه، نشانه شکست آمریکا و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در امروز خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مصلی بقیه الله الاعظم شهرستان کاشان برگزار شد، با تبریک روز ماما و لزوم تجلیل از فعالان این عرصه، به لزوم با وضو بودن ماما هنگام تولد نوزاد اشاره کرد و با بیان اینکه ماما نخستین کسی است که با نوزاد تماس دارد، افزود: ماما هنگام تولد نوزاد در صورت امکان با وضو باشد چرا که حالات و روحیات ماما‌ در نوزدانی که متولد می‌شوند تأثیرگذار است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به ۱۸ اردیبهشت روز بیماری صعب العلاج گفت: بیماران صعب العلاج هیچگاه نباید ناامید باشند و ضمن توجه به دعا و توسل، از جدیدترین و مدرن‌ترین ابزار روز برای معالجه بیماران استفاده شود.

وی پرستاری از بیماران صعب العلاج را سبب نزول رحمت خداوند دانست و افزود: خداوند قادر مطلق است، از این رو هیچگاه نباید از معالجه خود ناامید شد، چرا که امید به بهبودی بهترین داروی بیمار برای رسیدن به سلامت است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همچنین روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای را تبریک گفت و افزود: تواضع، ذکر امیرمومنان(ع) و رخصت از بزرگان درس‌های بزرگ و مهمی است که این ورزش دارد.

وی در ادامه به وفات حضرت عبدالعظیم حسنی و شهادت حضرت حمزه سید الشهدا اشاره کرد و گفت: امام رضا(ع) به حضرت عبدالعظیم حسنی می‌فرماید، به شیعیان من سلام برسان و به آن‌ها بگو راستگویی را در دستور کار خود قرار داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: در روایت امام سجاد(ع) می‌فرماید، هیچ روزی برای پیامبراکرم(ص) به مانند روز شهادت حضرت حمزه(ع) سخت نبود.

وی در ادامه سفر رئیس جمهور ایران به سوریه را دارای دستاورد‌های سیاسی و اقتصادی بسیاری برای دو کشور ایران و سوریه دانست و افزود: یکی از دستاورد‌های سیاسی این سفر شکست کامل پروژه کامل آمریکایی، اروپایی، عبری و عربی بود.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: سفر رئیس جمهور ایران در عالی‌ترین سطح به کشور سوریه، نشانه شکست همه توطئه‌های آمریکا و قدرت و اقتدارجمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همچنین به دیدار رئیس جمهور عراق با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: در این دیدار معظم له خطاب به رئیس جمهور عراق می‌فرماید، حتی یک آمریکایی نباید در عراق حضور داشته باشد.

به گفته وی این فرمایش معظم له به این معنی است که در خاورمیانه و غرب آسیا حتی یک آمریکایی نباید حضور داشته باشد و این همان وعده انتقام خون حاج قاسم سلیمانی است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات