۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۷۳۴۴۱۱
امام جمعه موقت کرمانشاه:

کسانی باید در رأس کار باشند که با پست و وظیفه خود آشنا باشند

کسانی باید در رأس کار باشند که با پست و وظیفه خود آشنا باشند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام خانلری گفت: ما باید بدانیم که پست و مقام ها را باید به چه کسانی بدهیم، باید کسانی در رأس کار باشند که با پست و وظیفه خود آشنا باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کرمانشاه، حجت الاسلام احمد خانلری امروز در خطبه‌های نماز جمعه کرمانشاه در سخنانی اظهار داشت: مقام معظم رهبری در سال های اخیر همواره در انتخاب شعار سال، اقتصاد را به صورت ویژه مورد تاکید قرار داده اند.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: بنابراین همه ما به ویژه بخش تولید، کارگران و... باید برای ارتقای کمی و کیفی کالای ایرانی همت خود را دو چندان کنند.

این استاد حوزه علمیه افزود: ملت ایران برای اعتلا و سربلندی این نظام زحمات بسیاری کشیده اند، بنابراین انتظار داریم که مسئولان نیز جواب این روحیه انقلابی و دینی ملت ایران را با برطرف کردن مشکلات موجود بدهند.

حجت الاسلام خانلری گفت: ما باید بدانیم که پست و مقام ها را باید به چه کسانی بدهیم، باید کسانی در رأس کار باشند که با پست و وظیفه خود آشنا باشند.

امام جمعه موقت کرمانشاه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: در آستانه سالروز شهادت امام صادق علیه السلام هستیم، این امام همام تلاش فراوانی برای مقابله با جریان های منحرف و دین ستیز داشتند و ایشان شاگردان بسیاری در حوزه دین تربیت کردند و امروز جایگاه این امام گرانقدر در دین اسلام کاملاً مشهود است./1400/

ارسال نظرات